אבי צבי מקדם שני בכירים בפרטנר לתפקיד המשנה למנכ"ל

סמנכ"ל המכירות קוקי טרוזמן וסמנכ"ל הכספים תמיר אמר, שהתמודדו בזמנו מול אבי צבי על תפקיד מנכ"ל פרטנר, יישארו בחברה ויקודמו לתפקיד המשנה למנכ"ל • בתוך כך, עדי קורן מצטרפת להנהלת פרטנר כסמנכ"לית תפעול

אבי צבי, מנכ"ל פרטנר / צילום: יח"צ
אבי צבי, מנכ"ל פרטנר / צילום: יח"צ

אבי צבי, מנכ"ל פרטנר, הצליח להשאיר בחברה שניים מהבכירים שהתמודדו מולו על תפקיד המנכ"ל. השניים נשארים בתפקידם תוך ששניהם מוקדמים לתפקיד משנה למנכ"ל.

יעקב (קוקי) טרוזמן, סמנכ"ל המכירות של פרטנר, ימשיך בתפקידו וישודרג לתפקיד משנה למנכ"ל; וכך גם תמיר אמר, סמנכ"ל הכספים ומי שניהל את פעילות הסיבים של פרטנר, יישאר בחברה ויקודם לתפקיד משנה.

בכך הצליח צבי לשמר שניים מחברי ההנהלה המרכזיים והבולטים בפרטנר לאחר גל של עזיבות של בכירים,  וביניהם סמנכ"לית השיווק תרי ישכיל, סמנכ"לית משאבי האנוש עינם רום וכן סמנכ"ל האסטרטגיה לירן דן.  

בתוך כך, עדי קורן מצטרפת להנהלת פרטנר כסמנכ"לית תפעול ותנהל תהליכים עסקיים חוצי-חברה ואת פעילות הרכש והלוגיסטיקה.

אבי צבי, מנכ"ל פרטנר, מסר היום (ה'): "אני שמח לצאת לדרך החדשה של פרטנר עם מינוי תמיר אמר למשנה למנכ"ל וקוקי טרוזמן למשנה למנכ"ל מכירות. לתמיר ולקוקי חלק משמעותי בהנהלת פרטנר ובביסוס החברה בשנים האחרונות כמחוללת תחרות וחדשנות בשוק התקשורת, תוך פיתוח יכולות ונכסים מהותיים לטווח הארוך. כחלק מהמבנה הארגוני החדש, אני מברך את עדי קורן, שמצטרפת להנהלת החברה כסמנכ"לית תפעול ומביאה איתה 20 שנים של ניסיון כחברת הנהלה בחברות תקשורת ומדיה". 

תמיר אמר וקוקי טרוזמן הצטרפו לקבוצת פרטנר לפני 3.5 שנים, אמר כסמנכ"ל הכספים, וטרוזמן כסמנכ"ל החטיבה העסקית. עם מינויו של אבי צבי לתפקיד המנכ"ל היה חשש ששניהם יפרשו, לאחר שגם המשנה למנכ"ל יובל קינן הודיע על פרישה. בחודש האחרון מאז נכנס צבי לתפקידו הוא החל לגבש אסטרטגיה לחברה והחליט שהוא מעוניין לשמר את טרוזמן ואת אמר, וזאת גם בתמיכת הדירקטוריון. אמר קיבל את תפקיד האחראי על פרויקט הסיבים, וטרוזמן לקח על עצמו את כלל המכירות של החברה, כולל בסלולר, בסיבים ובטלוויזיה.

עדי קורן מגיעה לפרטנר לאחר שבשנים 2009-2019 הייתה סמנכ"לית תפעול ראשית בחברת רשת 13 (ערוץ 2 לשעבר), ובשנים 2001-2009 הייתה סמנכ"לית משאבי אנוש ותפעול ומילאה תפקידי ניהול בכירים בחברת נטוויז'ן-ברק.