החשמלית העירונית והדור הבא של האאוטלנדר: דגמי הרכב החדשים שנחתו השבוע בארץ

מיצובישי אאוטלנדר החדש מגיע לישראל ומציע עיצוב בעל ממדים מוגדלים, תא נוסעים מפואר לשבעה ומחירים שנעים בין 179 ל-235 אלף שקל • פיאט 500 החדשה מציע טווח חשמלי של עד 320 ק"מ, כמה גרסאות מרכב והרבה סטייל במחיר שמתחיל ב-100 אלף שקל

Mitsubishi Outlander 2022 / צילום: יח"צ
Mitsubishi Outlander 2022 / צילום: יח"צ

חברת כלמוביל יבואנית מיצובישי, השיקה היום (ב') בישראל רשמית את הדור החדש של רכב הכביש-שטח הפופולרי מיצובישי "אאוטלנדר", שכ-53 אלף יחידות שלו עלו עד היום על כבישי הארץ.

הרכב מבוסס על הפלטפורמה המודולרית של ניסאן, שמשרתת גם את ה-X-TRAIL, ומצויד במערכת הנעה כפולה נשלטת אלקטרונית מפיתוח עצמי של מיצובישי. הרכב גדול, רחב ומרווח יותר מהדגם היוצא ומונע בשלב הראשון על ידי מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר שמייצר 181 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית רציפה.

תא הנוסעים כולל מערכת בטיחות מקיפה עם חבילת מערכות סיוע דינמיות. כל הדגמים מצוידים בשבעה מקומות ישיבה בשלוש שורות. הדגם מוצע במגוון רחב של גרסאות עם הנעה קדמית או כפולה ובטווח מחירים, שמתחיל בכ-179 אלף שקל לדגם בסיס ומגיע עד כ-235 אלף שקל לדגם המפואר ביותר עם הנעה כפולה.

חשמלית עירונית אופנתית מבית פיאט

קבוצת סמלת, יבואנית פיאט, השיקה השבוע בישראל את הדור החדש והאופנתי של פיאט 500 העירונית והפעם בגרסה חשמלית בלבד, שנקראת 500e. היא ניצבת על פלטפורמה שפותחה ייעודית עבור דגמים חשמליים ומוצעת בשלוש גרסאות מרכב: שלוש דלתות עם גג קשיח, קבריולט עם גג חשמלי נפתח וגרסת 3+1 דלתות עם דלת קצרה באחד הצדדים מאחור לכניסה קלה למושב האחורי.

Fiat 500 / צילום: יח"צ
 Fiat 500 / צילום: יח"צ

תא הנוסעים הוא ברמת גימור גבוהה וכולל מערך פיקוד דיגיטלי, מערכת בטיחות אקטיבית ועוד. גרסת הבסיס מוצעת עם מנוע של 95 כ"ס, סוללה של כ-23.7 קילוואט-שעה וטווח של עד 190 ק"מ בין טעינות.

הגרסה הבכירה מצוידת במנוע בהספק 118 כ"ס, סוללה של 42 קילוואט-שעה וטווח של עד 320 ק"מ בתקן WLTP. המחירים מתחילים ב-100 אלף שקל לגרסת הבסיס עם הטווח הקצר ומגיעים עד כ-120 אלף שקל לדגם ארוך הטווח כאשר גרסת הקבריולה מתחילה בכ-135 אלף שקל.