כמה משלמים על מ"ר בחיפה וברעננה? 6 עסקאות מהחודש האחרון בשוק המשרדים

בכמה שכרה חברה מרשת פתאל משרדים שצמודים למלון לאונרדו סיטי טאוור, וכמה משלמת סלופארק על 500 מ"ר בעזריאלי חולון? • 6 עסקאות נדל"ן מסחרי שנסגרו החודש

מחירי משרדים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
מחירי משרדים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

חברת סוויצ' אפ שכרה חללי עבודה בשטח של 4,000 מ"ר במתחם הסיטי טאוור
סוויצ' אפ מרשת פתאל עוסקת בפיתוח משרדים וחללי עבודה. החברה הודיעה כי שכרה מחברת להב אל.אר כ-4,000 מ"ר שבהם יוקמו מתחמי משרדים לחברות טכנולוגיה.

המקום נימצא בצמוד למלון לאונרדו סיטי טאוור מרשת פתאל. שכר הדירה הממוצע עומד על כ-3.5 מיליון שקל בשנה. רשת פתאל שכרה אותו ל-10 שנים ועוד שתי תקופות אופציה של חמש שנים כל אחת, והתחייבה להשקיע בנכס כ-20 מיליון שקל.

מטה חברת סלופארק עבר מבית דגן למתחם עזריאלי חולון
סלופארק, אפליקציית תשלום החניה מהנייד, ששכרה עד היום משרדים בשטח של 250 מ"ר באזור התעשייה בבית דגן, עברה לרחוב הרוקמים 26 בפארק העסקים עזריאלי חולון. המשרדים החדשים שוכנים בקומה השנייה של בניין D במתחם, ויתפרסו על שטח של 500 מ"ר. העסקה הינה לחמש שנים בעלות כוללת של כשלושה מיליון שקל.

חברת ZoomInfo הכפילה את שטח המשרדים שלה ברעננה
חברת זומאינפו, שמספקת פלטפורמה לאיתור ושימור מידע עסקי עבור ארגונים, התחילה את דרכה בבניין WOPA בשנת 2016, איישה עד כה קומה אחת של כ-1,550 מ"ר. החברה שכרה לאחרונה קומה וחצי בבניין ומשרדיה מגיעים כעת לגודל של 3,920 מ״ר. התשלום למ"ר בבניין עומד על כ-70 שקל.

חברת הנדל"ן סלע בינוי העבירה את המטה המרכזי שלה מנהריה לצ'ק פוסט בחיפה
חברת הנדל"ן סלע בינוי עזבה את משרדיה בנהריה ועברה לקומה השביעית בבניין "סלע צ'ק פוסט", ברחוב ספיר 7 בחיפה. השטח הכולל של הקומה הוא 1,700 מ"ר, ודמי השכירות בבניין נעים בין 90 ל-100 שקל למ"ר.

חברת הספורט-טק LSPORTS, הכפילה את שטח חלל העבודה שלה
חברת LSports, המתמחה באיסוף וארגון מידע בזמן אמת מעולם הספורט, מעבירה את המשרדים שלה מאזור התעשייה הצפוני של אשקלון לקומה שלמה בגודל של כ-1,000 מ"ר משרדים + 250 מ"ר ברחוב ברחוב לייפר מילר רחל באשקלון. מדובר בעסקה לארבע שנים בעלות של כשבעה מיליון שקל.

קרן ההון סיכון SIBF מתרחבת לכפר סבא
קרן ההון סיכון SIBF מרחיבה את משרדי המטה שהיו ממוקמים עד כה בב"ש ושוכרת שטח נוסף וכפול בגודלו, בגודל 2,000 מ"ר במבנה O-TECH בכפר סבא. SIBF תשלם 38 מיליון שקל, לתקופה של 20 שנה.

SIBF הוקמה ב-2018 ומנוהלת על ידי אור בן שושן, אלי בן סימון, אביב כהן ובועז אור-שרגא. היא פועלת במודל חריג יחסית: הצמחת ערך מהירה ולאחר מכן מכירת האחזקות בשוק המשני.