אאורה תקים 1,560 דירות בפרויקט פינוי-בינוי בנתניה

אאורה תיישם פרויקט פינוי-בינוי גדול בשכונת נאות שקד בנתניה, שיכלול יותר מ-1,500 יחידות דיור • המיזם יכלול גם שטחי מסחר, תעסוקה ומבני ציבור • צפי ההכנסות: יותר מ-2 מיליארד שקל

מנכ"ל אאורה - יעקב אטרקצ'י / צילום: איל יצהר
מנכ"ל אאורה - יעקב אטרקצ'י / צילום: איל יצהר

חברת אאורה  הודיעה היום (ג') על בחירתה ליישם פרויקט פינוי-בינוי גדול בנתניה, שיכלול 1,560 יחידות דיור בשכונת נאות שקד בעיר. הפרויקט יכלול גם שטחי מסחר, תעסוקה ומבני ציבור. צפי הכנסות לפרויקט עולה על 2 מיליארד שקל. להערכת החברה, היא תתחיל ביישום התוכנית בעוד מספר שנים.

הפרויקט ממוקם במלבן התחום בין הרחובות שמרוק, שמחה ארליך, בן צבי וגרינבוים, שנמצאת במזרח השכונה, על הציר המרכזי של רחוב בן צבי. החברה מתכננת להקים במקום שכונה חדשה של כ-1,560 יח"ד ב-11 מגדלי מגורים בני 9-40 קומות, כולל שטחי תעסוקה ומסחר, קריית חינוך ופארק מרכזי, וזאת במקום 392 דירות במבנים ישנים, בני 3-4 קומות על עמודים, שהוקמו בשנות השישים והשבעים.

אאורה מדווחת כי עד כה שיעור החתימות בפרויקט עומד על כ-60% מבעלי הזכויות ולהערכת החברה בתוך 3 שנים תאושר תב"ע מפורטת ויחלו העבודות בפרויקט. את אאורה ייצגו בעסקה עו"ד דודו ג'והן ועו"ד איה אלמוג-חכמון, ב"כ הדיירים הם עוה"ד אילן גלזר ורונן אמר ואדריכלי הפרויקט הינם גיל שנהב משרד כנען-שנהב ושחר לולב.

אאורה עוסקת רבות במתחמי התחדשות עירונית במרכזי ערים. החברה יוזמת, מתכננת ומקימה בישראל, לרבות יחד עם אחרים, 46 פרויקטים למגורים הכוללים מעל 23 אלף יחידות דיור, כשחלקה האפקטיבי של החברה הוא למעלה מ-17 אלף יחידות דיור.