המלצות חמות לטאבולה ו-REE - מחירי יעד גבוהים בעשרות אחוזים מהשוק

חברת האוטוטק REE זוכה להמלצת "תשואת יתר" מ-Cowen, עם מחיר יעד של 15 דולר – גבוה בכ-70% ממחיר המניה בנאסד"ק • במקביל, חברת המלצות התוכן טאבולה  מקבלת המלצת "תשואת יתר" במחיר יעד של 14 דולר - שגבוה ב-47.5% מהמחיר הנוכחי

הנפקת חברת REE / צילום: נאסד"ק
הנפקת חברת REE / צילום: נאסד"ק

בתי ההשקעות האמריקאים מתחילים לסקר את מניות חברות הטכנולוגיה שמוזגו לחברות SPAC - ושתיים מהן מקבלות המלצות חיוביות עם מחירי יעד גבוהים. חברת האוטוטק REE  שהחלה להיסחר לפני פחות משבועיים (שווי השוק הנוכחי שלה הוא 2.8 מיליארד דולר) זוכה להמלצת "תשואת יתר" מ-Cowen, עם מחיר יעד של 15 דולר - גבוה בכ-70% ממחיר המניה בנאסד"ק.

במקביל, חברת המלצות התוכן טאבולה  (נסחרת בשווי של 2.4 מיליארד דולר) מומלצת על-ידי אופנהיימר בהמלצת "תשואת יתר" במחיר יעד של 14 דולר שגבוה ב-47.5% מהמחיר הנוכחי.

"צופים עוד הסכמי שת"פ ל-REE"

REE, בניהולו של המייסד המשותף דניאל בראל, מייצרת פלטפורמה מודולרית שכוללת את כל מכללי ההנעה הדרושים לרכב חשמלי. האנליסט ג'פרי אוסבורן מ-Cowen כותב עליה כי אף שהייצור הראשוני צפוי במחצית השנייה של שנת 2023, החברה מציגה שותפויות, חוזים חדשים עם ציי רכב והשקת אב טיפוס.

להערכתו, הפתרון של REE מקצר את הזמן וההשקעה הנדרשים בבניית פלטפורמות חדשות. "ישנה הכרה בהצעת הערך של REE", כותב האנליסט ומזכיר שיתופי פעולה עם מאגנה, Hino, מיצובישי ואחרים. "אנו צופים עוד חתימות על הסכמי שיתוף פעולה", הוא מוסיף.

מחיר היעד למניה נגזר לפי מכפיל EV/Sales של 1.1 למכירות הצפויות להערכתם ב-2025 - כ-4.1 מיליארד דולר. הכנסותיה בשלב זה עדיין זניחות, אך הצפי הוא לצמיחה גבוהה בשנים הקרובות. 

"מניית טאבולה בדיסקאונט של 60%"

בהמלצה על טאבולה, האנליסט ג'ייסון הלפסטיין מאופנהיימר כותב שהחברה ממוצבת היטב להגדיל את נתח השוק שלה בשוק ה-Open Web המוערך ב-78 מיליארד דולר.

טאבולה, שהוקמה ומנוהלת על-ידי אדם סינגולדה, הוציאה יותר מהמתחרות על השקעה בטכנולוגיה שלה וכך זכתה בחוזים בלעדיים ארוכים עם הלקוחות הגדולים ביותר, כותב האנליסט. "בעוד שהרווח הגולמי שלה צפוי לגדול מהר יותר מהמתחרות ב-2020-2022, המניה נסחרת בדיסקאונט של 60%, שאנו מעריכים שיצטמצם", הוא מוסיף.

מחיר היעד שלו למניה, 14 דולר, משקף דיסקאונט של 38% ביחס למכפיל EV/GP (רווח גולמי) של החברות האחרות ל-2022.