"אני שולמן" וחברת כרטיסי האשראי מקס משיקים שיתוף-פעולה

במסגרת שיתוף-הפעולה תנפיק מקס כרטיס אשראי עסקי לחברי קבוצת "אני שולמן" שיכלול גם את העברת מחזור בית העסק • חברי הקבוצה יוכלו לנהל את ההכנסות ואת ההוצאות באפליקציית מקס

רון פאינרו, מנכ"ל מקס / צילום: איל יצהר
רון פאינרו, מנכ"ל מקס / צילום: איל יצהר

Max וקבוצת "אני שולמן", שהייתה מזוהה בעיקר עם אביר קארה ומאבק העצמאים, משיקות שיתוף-פעולה, שכולל בין היתר הנפקת כרטיס אשראי עסקי או חשבון שיאפשר קבלת תשלום מלקוחות וכן את העברת מחזור בית העסק ישירות לכרטיס האשראי העסקי.

במקס מסבירים כי חברי "אני שולמן" יוכלו בין השאר לבצע את הניהול השוטף של ההוצאות באפליקציית מקס, לסווג עסקות בפירוט ההוצאות, לצלם חשבוניות לאפליקציה ולשלוח דוח דיגיטלי לרואה החשבון לטובת קבלת החזרי מע"מ, ללא צורך בניירת.

בנוסף, במקס יאפשרו לחברי קבוצת העצמאים פריסה קבועה וללא ריבית לשלושה חודשים עבור תשלומי מדינה ומוסדות וכן הטבות ייעודיות ומתעדכנות לעסקים קטנים כמו ביטוח לעסקים, שירותי שליחויות ועוד.

רון פאינרו, מנכ"ל חברת האשראי מקס, מסר כי "שיתוף-הפעולה נרקם במסגרת פניית 'אני שולמן' אלינו בזמן משבר הקורונה בבקשה שנירתם לסייע לעשרות עסקים זעירים שנפגעו מהמשבר. אני שמח מאוד על שיתוף-הפעולה ובטוח שיחד נציע פתרון טוב וערך משמעותי לעצמאים".

נטע-לי גרייבר, מנכ"לית "אני שולמן", מסרה כי "בישראל פועלים כ-460 אלף עסקים קטנים, מתוכם כ-270 אלף הם עצמאים. עסקים אלה מתמודדים עם אתגרים רבים בכל הנוגע להתנהלות מול רשויות, מול ספקים, רגולציה, תשלומי מס ועוד. לראשונה בישראל הצלחנו להביא בשיתוף-הפעולה הזה כלי פיננסי חדשני שיסייע לצרכים שעולים מהשטח".