ללא בשורה משמעותית: גוגל חשפה את הפיקסל החדש

הטלפון החדש של גוגל די דומה למה שאנחנו מכירים כבר מהדורות הקודמים, עם מספר שיפורים מינוריים • המכשיר תומך בדור החמישי, הוא בעל המעבד Snapdragon 765G, יש לו זיכרון הרצה של 6GB RAM ושטח אחסון של 128GB

ה-Pixel 5A 5G / צילום: גוגל
ה-Pixel 5A 5G / צילום: גוגל

גוגל חשפה רשמית את ה-Pixel 5A 5G, מכשיר שהוכרז באפריל, כדי לסתור שמועות שהוא בוטל. המכשיר למעשה נראה די דומה למה שאנחנו מכירים כבר מהדורות הקודמים, עם מספר שיפורים מינוריים.

מסך המכשיר בגודל 6.34 אינץ' (בעוד שהדור הקודם היה 6.2 אינץ'), ברזולוציית OLED. קצב הרענון סטנדרטי של 60 הרץ. המכשיר תומך בדור החמישי, בעל המעבד Snapdragon 765G. למכשיר יש זיכרון הרצה של 6GB RAM, ושטח אחסון של 128GB.

ה-Pixel 5A 5G / צילום: גוגל
 ה-Pixel 5A 5G / צילום: גוגל

מערך המצלמה האחורי הוא כפול - המצלמה הראשית כוללת חיישן של 12.2 מגה פיקסל ועדשה נוספת עם חיישן אולטרה רחב של 16 מגה פיקסל. מצלמת הסלפי בקדמת המכשיר היא 8 מגה פיקסל. הסוללה גודלת ל-4,680 מיליאמפר לשעה (לעומת 3,885 מיליאמפר לשעה מהדור הקודם). לפי החברה, המכשיר יחזיק לכם כיום שלם או יומיים במצב חיסכון קיצוני בסוללה.

חידוש במכשיר הוא עמידה בתקן IP67, מה שמאפשר לו עמידות מול מים עד שלושה מטרים עומק ל-30 דקות. למכשיר יש סורק טביעות אצבע אחורי, שקע אוזניות ומטען 18W בתוך הקופסה (אם כי גוגל אומרת שזו הפעם האחרונה שתכניס מטען לתוך הקופסה). נוסף על כך, המכשיר לא תומך בטעינה אלחוטית.

למעשה, אין פה שום חידוש משמעותי והמכשיר לא מבשר רבות - הסוללה ומהמסך גדלים, המחיר האמנם קטן - ומ-26.8, משתמשים בארצות הברית וביפן יוכלו לרכוש את המכשיר החדש ב-449 דולרים (50 דולרים פחות מהדור הקודם).