שותפות חברות יזמיות נדל"ן תשלם 57 מיליון שקל תמורת מגרש בהרצליה פיתוח

קבוצת תדהר, ישראל קנדה, אקרו נדל"ן וחוף התכלת ירכשו מגרש בגודל 1.8 דונם בסמוך לקמפוס מיקרוסופט בהרצליה פיתוח • המגרש הנרכש נמצא ליד מגרש נוסף בבעלות החברות, ועל שניהם יוקם פרויקט מעורב שימושים בהיקף של כ-60 אלף מ"ר

מבנה מיקרוסופט, ממקום ליד המגרש שנרכש / צילום: זיו קורן
מבנה מיקרוסופט, ממקום ליד המגרש שנרכש / צילום: זיו קורן

שותפות של קבוצת תדהר, ישראל קנדה, אקרו נדל"ן וחוף התכלת הודיעה היום על רכישת מגרש בגודל 1.8 דונם (מגרש 4009) בסמוך לקמפוס מיקרוסופט בהרצליה פיתוח. הרכישה תאפשר יצירת רצף עם מגרש נוסף בבעלות החברות לצורך הקמת פרויקט מעורב שימושים בהיקף כולל של כ-60 אלף מ"ר, ובהשקעה מוערכת של כ-400 מיליון שקל. הפרויקט החדש יוקם על קרקעות 4004 ו-4009 שיחד הן 5.2 דונם.

הרכישה של המגרש בהרצליה פיתוח היא במסגרת הליך פירוק שותפות שהתנהל על ידי עו"ד רן ברא"ז. עוד טרם הליך הפירוק, החזיקה השותפות 40% מהזכויות במגרש ונדרשת עתה לשלם במסגרתו 57 מיליון שקל עבור רכישת הזכויות הנותרות, שהתחלקו בין כ-500 בעלי זכות.

מהשותפות נמסר כי "אזור התעשייה בהרצליה פיתוח כבר סוחף אליו חברות הייטק רבות, והוא צפוי לקבל חיזוק משמעותי עם הפרויקט החדש שיהפוך להיות בית מתקדם וחדשני לחברות נוספות מרחבי הארץ והעולם".

כונס הנכסים עו"ד רן ברא"ז ממשרד לוי טילר נרדיה הר צבי ברא"ז ושות' מסר: "מדובר בהליך פירוק שיתוף חריג ומורכב לנוכח ריבוי הבעלים אשר מספרם עולה על 500. המכרז שנערך על אחת הקרקעות האטרקטיביות באזור הרצליה פיתוח, יצר תהודה רבה ובהתאם הוגשו לכונס הצעות על ידי הגופים המובילים. ההתמחרות התנהלה בסדר מופתי תוך שמירה על מידור מוחלט בין הקבוצות על מנת להביא להשאת התמורה. התוצאה משקפת למגרש מחיר מצוין ומעידה כי הקבוצות הגדולות מאמינות בהמשך הצלחתו ופריחתו של שוק המשרדים".