ראו את האור: טוגדר תגדל קנאביס בחווה של איריס ורמוט

טוגדר תגדל קנאביס לטיפול רפואי בחוות "דרך לחיים" של ורמוט • וגם: יואן קדוש ימונה לתפקיד מנכ"ל פסגות ניירות ערך • אירועים ומינויים

יוחנן דנינו, יו''ר טוגדר / צילום: יח''צ
יוחנן דנינו, יו''ר טוגדר / צילום: יח''צ

עוד לפני ששוק הקנאביס לפנאי יוסדר בחוק, חברת הקנאביס טוגדר פארמה נערכת לצמיחה במטופלי הקנאביס הרפואי בארץ. טוגדר חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם איריס ורמוט, אישתו של הכדורגלן גילי ורמוט, לגידול זן קנאביס בחוות "דרך לחיים" אשר בבעלותה. ההסכם נחתם במסגרת ההערכות של טוגדר להמשך הצמיחה של מספר המטופלים בקנאביס בישראל, שצפוי לחצות את רף ה-100 אלף אנשים - 1% מאוכלוסיית המדינה.

בכוונת טוגדר לגדל בחוותה של ורמוט את הזן "אור", העשיר ב-THC (החומר הפעיל בקנאביס), אשר זוכה לביקוש רב ונמכר בבתי המרקחת ברחבי הארץ. מהלך זה מצטרף לגידול הנרחב של הזן "אור" בחוות טוגדר באשקלון, בהיקף של כ-20 דונם.

טוגדר פארמה  היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב. לחברה רישיון לגידול, ייצור והפצת מוצרי קנאביס רפואי והיא מהחברות הבודדות בישראל המחזיקות בכל שרשרת הערך. כלומר, בבעלות על כל החוליות בייצור. היא מחזיקה במפעל באזור אשקלון וכן שותפה באמצעות חברת הבת שלה גלובוס פארמה בחברת Industrial Hemp מאוגנדה, שם היא מנהלת חוות גידול קנאביס רפואי ומשם מייבאת קנאביס לישראל.

לפני כחודש, יגאל דמרי, בעל השליטה באימפריית הנדל"ן י.ח. דמרי, השקיע כ-25 מיליון שקל בטוגדר, מהם 15 מיליון שקל במניות, שהוו כ-15% מההון (במחיר השוק), והיתרה בהלוואה שתישא ריבית של 6%. השווי הנוכחי של החברה עומד על כ-89 מיליון שקל ומנייתה איבדה 47.7% מערכה מתחילת 2021.

סנאפי רוצה את החברים שלכם אצלה

חברת סנאפי (Snappy), המפתחת מרקטפלייס לשליחת מתנות מותאמות אישית באמצעות אלגוריתם חכם עבור לקוחות ארגוניים, משיקה מבצע "חבר מביא חבר" ובמסגרתו כל מי שיביא לחברה עובד לכל אחת מהמשרות הפתוחות שלה, יזכה בסנאפי גיפט בשווי 10,000 שקל.

במקביל, החברה תתרום בשמו 5,000 שקל לכל ארגון או עמותה שיבחר. הייחודיות של המהלך הזה טמונה בעובדה כי לא רק עובדי החברה בלבד יוכלו להעביר קורות חיים של מועמדים פוטנציאליים, אלא גם מי שלא עובד בחברה, ובכך ליהנות מהטבה ששמורה ברוב החברות לעובדים בלבד.

מצנח הזהב

רצף מינויים בפסגות ניירות ערך: יואן קדוש ימונה לתפקיד מנכ"ל פסגות ניירות ערך. קדוש הקים את בית ההשקעות קמיליה קפיטל שלבסוף נמכר למיטב דש.

לתפקיד יו"ר פסגות ניירות ערך ימונה עוזי דנינו, בעברו בכיר בתפקידי ניהול בקבוצת הבנקאות מזרחי טפחות.

אייל גורן ימשיך לכהן כמנכ"ל חברת פסגות קרנות נאמנות.

הילה וקנין, לשעבר מנהלת תוכניות מו"פ בחטיבת ISTAR של אלביט מערכות, מונתה לתפקיד COO בחברת אקסון וויז'ן.

חדשות טובות

סניפים ראשונים של עמותת Fearless 261 בארץ נפתחו בבנימינה ובג'סר-א-זרקא.ה עמותה פועלת תחת ארגון בינלאומי תחת אותו השם שמטרתו להעלות את תחושת הערך העצמי של נשים. את הניהול בארץ של העמותה קיבלה מיכל גולדן, פעילה ותיקה למען נשים וזכויות נשים.