אלביט מערכות מינתה את ד"ר קובי כגן למנהל הכספים הראשי

קובי כגן, שכיהן כיום כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל בכיר כספים ובקרה של אלביט מערכות יבשה, יחליף בתפקיד מנהל הכספים הראשי את יוסף גספר • גספר ימונה לסגן נשיא אקזקוטיבי בכיר - ניהול עסקים

קובי כגן / צילום: אלביט מערכות
קובי כגן / צילום: אלביט מערכות

אלביט מערכות הודיעה היום כי לאחר 20 שנים שבהן כיהן כמנהל הכספים הראשי של החברה והחזיק בתפקידים ניהוליים מגוונים באלביט מערכות ובחברות הבנות שלה ברחבי העולם, יוסף גספר ימונה לסגן נשיא אקזקוטיבי בכיר - ניהול עסקים.

ד"ר קובי כגן, המכהן כיום כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל בכיר כספים ובקרה של אלביט מערכות יבשה, יחליף את גספר כסגן נשיא אקזקוטיבי ומנהל הכספים הראשי. המינויים יכנסו לתוקף מיום 1 באפריל, 2022.

יוסי גספר / צילום: אלביט מערכות
 יוסי גספר / צילום: אלביט מערכות

ד"ר כגן מונה לתפקידו הנוכחי באלביט מערכות יבשה ב-2018, ומ-2010 עד 2018 הוא כיהן כסמנכ"ל הכספים והבקרה של אלביט מערכות יבשה ו C4I. ד"ר כגן הצטרף לאלביט מערכות ב-2008 כמנהל מכירות באלביט מערכות יבשה ו-C4I. קודם לכן, ד"ר כגן שירת במשך 26 שנים בחיל הים הישראלי ובמשרד הביטחון הישראלי, שם הוא מחזיק בדרגת אלוף משנה (במילואים), במגוון תפקידים, לרבות כראש מחלקת התקציבים של חיל הים. ד"ר כגן מחזיק בתואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, תואר שני במנהל עסקים ודוקטורט בכלכלה מאוניברסיטת בר אילן, והינו בוגר תכנית הניהול המתקדמת מאוניברסיטת Harvard.

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, אמר: "עם יכולותיו המולטי-דיסציפלינריות ונסיונו הרב, ליוסף גספר היה תפקיד מפתח בהצלחת החברה לאורך השנים, והוא תרם משמעותית להישגיה הפיננסיים של החברה. אני מרוצה מכך שיוסף ימשיך לכהן בתפקיד מוביל בחברה כסגן נשיא אקזקוטיבי בכיר - ניהול עסקים. כמו כן הנני שמח למנות קובי כגן כמנהל הכספים הראשי החדש של החברה ואני מאמין כי מיומנויותיו ונסיונו ימשיכו להוות נכס גדול עבור אלביט מערכות. אני מאחל ליוסף ולקובי הצלחה בתפקידיהם החדשים ובטוח כי הם ימשיכו לתרום משמעותית לצמיחת החברה והצטיינותה בעתיד".