קרן הריט אזורים Living רכשה מגרש לבניית 72 דירות בקרית שלום בתל אביב ב-127.5 מיליון שקל

התוכנית להרחבת השכונה הוותיקה מנותקת פיזית מהשכונה הוותיקה וממוקמת על מגרש הנמצא בין דרך קיבוץ גלויות ודרך פנחס לבון • התוכנית מציעה להקים כארבעה מבנים בני 19 קומות על דרך לבון, ובניין אחד בן תשע קומות ובניינים נוספים בני שש קומות לאורך דרך קיבוץ גלויות

מתחם פארק חורשות, בתל אביב / צילום: 3Division
מתחם פארק חורשות, בתל אביב / צילום: 3Division

קרן הריט אזורים LIVING הודיעה היום על רכישת מגרש בשטח 1.4 דונם בהרחבה הצפון מערבית של שכונת קריית שלום בדרום תל אביב. התב"ע מאפשרת לבנות במקום 72 יח"ד, אך אזורים תנסה להגדיל את הכמות ל-90. כל הדירות מיועדות להשכרה לטווח ארוך. אזורים תשלם על הקרקע 127.5 מיליון שקל.

שכונת קרית שלום נוסדה בראשית שנות ה-50. כמו שכונות נוספות שקמו באותה תקופה, היא מאופיינת בבתים דו-קומתיים ("רביעיות") עם דירות זעירות, במנותק מהעיר הוותיקה. תחילה התיישבו בה ותיקי ההסתדרות, התנועה הרוויזיוניסטית ו"הפועל המזרחי". בשנות ה-70 הגיעו לכאן עולים רבים מבוכרה, ובשנים האחרונות מגלים אותה צעירים, שמתפעלים ממחירי הדיור הנוחים יחסית ומהאווירה הכפרית.

התוכנית להרחבת השכונה הוותיקה (תוכנית תא/1/2494) מנותקת פיזית מהשכונה הוותיקה וממוקמת על מגרש הנמצא בין דרך קיבוץ גלויות ודרך פנחס לבון. התוכנית מציעה להקים כארבעה מבנים בני 19 קומות על דרך לבון, ובניין אחד בן תשע קומות ובניינים נוספים בני שש קומות לאורך דרך קיבוץ גלויות. בסך הכל מדובר ב-650 יח"ד. בעתיד יעבור בדרך פנחס לבון הקו הירוק של הרכבת הקלה.

בחודש יוני האחרון נודע כי חברת מנרב זכתה במכרז לחטיבת קרקע בגודל של כ-1.4 דונם באותו אזור ותשלם סכום של 137.5 מיליון שקל. בשטח שבו זכתה חברת מנרב ניתן לבנות 74 יח"ד.