התחרות על הקו לבוסטון: דלתא תחל להפעיל טיסות ישירות בקו בוסטון-תל אביב, אל על תחדש את הקו

הטיסות של דלתא בקו לבוסטון יחלו לפעול במאי 2022 בתדירות של שלוש טיסות שבועיות בימים שלישי, חמישי וראשון • אל על תחדש גם היא את הקו בחודש אפריל 2022

 

מטוס של דלתא  איירליינס / צילום: מיכל רז-חיימוביץ'
מטוס של דלתא איירליינס / צילום: מיכל רז-חיימוביץ'

חברת התעופה דלתא איירליינס, המפעילה שלוש טיסות שבועיות בקו תל אביב-ניו יורק, צפויה להשיק טיסות ישירות לבוסטון. החברה, שמקימה האב (בסיס פעילות) בנמל התעופה של בוסטון, תפעיל ממנו טיסות ישירות לתל אביב ולאתונה. הקהילה הישראלית המתגוררת בבוסטון קיבלה את הבשורה בשמחה, אחרי שהטיסות הישירות שהפעילה אל על בקו לא פועלות כיום.

על-פי פרסום באתר one mile at a time, הטיסות של דלתא בקו לבוסטון יחלו לפעול בחודש מאי 2022 בתדירות של שלוש טיסות שבועיות בימים שלישי, חמישי וראשון. הטיסה אורכת 10-12 שעות. דלתא צפויה להציב בקו את מטוסי הA330-900 החדשים שלה, הכוללים 281 מושבים במחלקות תיירים, פרימיום ומחלקת עסקים.

ב-2015 השיקה אל על קו ישיר לבוסטון אותו היא הפעילה בבלעדיות. עם פרוץ משבר הקורונה, הקו הופסק. קווים נוספים שפעילותם הושהתה כוללים את הטיסות הישירות ללאס וגאס, לשיקגו ולסן פרנסיסקו. אל על הצהירה זה מכבר על כוונתה להתמקד בשוק של צפון אמריקה, שהתחרות בו התעוררה עם כניסתה של אמריקן איירליינס לישראל, ולראיה - כיום ניתן למצוא טיסות ישירות מתל אביב לניו יורק בכ-500 דולר.

אל על צפויה לקצץ בצי המטוסים שלה, מ-45 כיום ל-29, בהמשך למהלכי התייעלות שבכוונתה לבצע, כולל פרידה מכ-1,500 עובדים נוספים.

אל על תחדש גם היא את הקו לבוסטון, ותחל להפעילו באפריל 2022. לא מן הנמנע כי אמריקן איירליינס תצטרף לתחרות במקרה שתוסיף טיסות בקו לבוסטון, אם הוא יתברר כמשתלם. בשלב זה מתמקדת אמריקן איירליינס בטיסות מתל אביב לניו יורק, למיאמי ולדאלאס.