אל על מחיה את התוכנית שהושהתה: הקווים לטוקיו ולשיקגו יחלו לפעול באפריל 2022

התוכנית שנדחתה בשל מגפת הקורונה מתחדשת, ובאפריל 2022 אל על תחל להפעיל טיסות ישירות לנמל התעופה נריטה בטוקיו • לפי המחירים שנמצאים באתר על על, מחירי הטיסות לטוקיו באפריל יחלו בכ-1,000 דולר לכרטיס בסיסי

מטוסי אל על בנתב''ג / צילום: Reuters, Ronen Zvulun
מטוסי אל על בנתב''ג / צילום: Reuters, Ronen Zvulun

בחודש מרץ 2020 תכננה אל על להשיק קו חדש ומעניין: טיסות ישירות מתל אביב לטוקיו. אלא שבאה המגפה ששינתה את התוכניות, והתוכנית להשקת הקו שכבר לוותה בקמפיין מותאם לאווירה היפנית - הוכנסה למגירה. כעת התוכנית הזו קמה לתחייה ואל על תחל לפעול בקו בחודש אפריל 2022 עם טיסות ישירות לנמל התעופה נריטה בטוקיו.

בדומה לכך גם הקו שתכננה החברה להפעיל לשיקגו חוזר: הקו שתוכנן גם הוא לפעול בחודש מרץ 2020 הושהה וכעת פעילותו מתחדשת באפריל 2022.

במקביל תחדש אל על צפויה לחדש את טיסותיה בקו הישיר שהיא הפעילה לבוסטון. אלא שכעת אל על לא תפעל לבד בקו: אל על אמורה לחדש את פעילותו באפריל 2022, וחודש אחרי תצטרף גם חברת דלתא שתפעיל לראשונה טיסה ישירה בקו בוסטון-תל אביב. דלתא צפויה להפעיל את הקו בחודש מאי 2022, והתחרות תיטיב עם הצרכנים כשלא תהיה חברה שתפעל בבלעדיות בקו.

וכמה יעלו הטיסות? לפי המחירים שנמצאים באתר על על, מחירי הטיסות לטוקיו באפריל יחלו בכ-1,000 דולר לכרטיס בסיסי (ללא כבודה). התוספת לכרטיס קלאסיק הכולל כבודה במשקל 23 קילו, בחירת מקום הושבה ואת האפשרות לשנות את הכרטיס ללא תשלום עומדת על 100 דולר לכיוון, כלומר מ-1,200 דולר הלוך ושוב.

בקו לטוקיו תתחרה אל על עם החברות שמציעות טיסות הכוללות עצירת ביניים דוגמת טורקיש איירליינס והחברות מאיחוד האמירויות שיציעו טיסות דרך אבו דאבי או דובאי. אתיחד, לשם הדוגמה, מציעה טיסות דרך אבו דאבי בחודש אפריל מכ-1070 דולר לנוסע, כולל כבודה (30 ק״ג).

מחירי הטיסות לשיקגו נכון לעכשיו מתחילים בכ-1,000 דולר לנוסע הלוך ושוב (למחיר הבסיס).