אקזיט ל-VinciWorks הירושלמית: נרכשת ע"י ענקית תוכנה בריטית ב-235 מיליון שקל

וינציוורקס, שמפתחת פלטפורמה לבקרה על נושאי רגולציה ואבטחת מידע, גדלה בקצב שנתי של 30% בחמש השנים האחרונות • הרוכשת, Marlowe PLC, נסחרת בבורסה בלונדון בשווי שוק של 672 מיליון דולר

הבורסה בלונדון, בריטניה / צילום: Shutterstock
הבורסה בלונדון, בריטניה / צילום: Shutterstock

וינציוורקס (VinciWorks), חברה ירושלמית בתחום הרגולציה (רגטק) נקנתה על ידי הענקית הבריטית Marlowe plc בעסקה ששוויה מוערך בלפחות 235 מיליון שקל.

וינציוורקס מפתחת פלטפורמה לבקרה על כל נושאי הרגולציה, סייבר, ואבטחת מידע ממקום מרכזי אחד. הפלטפורמה משלבת מידע עדכני על רגולציות משתנות ברחבי העולם ועוזרת לחברות גלובליות לעקוב אחרי כל המידע ממקום אחד.

לחברה 530 לקוחות, בהם 60 מתוך 100 משרדי עריכת דין הגדולים בעולם, וההכנסה השנתית שלה עומדת על 5.5 מיליון פאונד בשנה (כ-24 מיליון שקל), וה-EBITDA עומד על 3.2 מיליון פאונד (כ-14 מיליון שקל). לחברה 500 אלף משתמשים, והיא גדלה בקצב של 30% בחמש השנים האחרונות.

החברה מבוססת בגן הטכנולוגי בירושלים, שם נמצא המטה שלה ומרכז המחקר ופיתוח, והיא מפעילה משרדים גם בלונדון והונג קונג, והיא מעסיקה 30 עובדים.

לפי מנכ״ל החברה, ג׳וש גודהרדט, "Marlowe היא חברת ענק עם משאבים רציניים ומלעלה מ40,000 לקוחות. עם הגב שלהם נוכל להגשים את החלום שלנו להיות מקום אחד לבקרה על רגולציה, לשלב AI במוצר ולהרחיב את המשרד בירושלים".

אלכס דאקר, מנכ"ל Marlowe plc, הוסיף כי "הרכישה של VinciWorks הינה התקדמות מרכזית באסטרטגיה של מארלו להפוך למובילת השוק בתוכנות ממשל. הרכישה משלימה את מגוון המוצרים שלנו ותאפשר לנו להציע ללקוחות פתרון רגולטורי מלא, שיאפשר להם לנהל טוב יותר את הסיכונים הארגוניים שלהם".