בליץ טכנולוגיות קיבלה הזמנה לעשרות קטנועים מאירופה

החברה, שמפתחת ומשווקת קטנועים חשמליים, עדכנה על קבלת הזמנה מחייבת מחברה אירופית בהיקף מצטבר של כ-500 אלף אירו, "עם פוטנציאל להזמנת המשך של מאות קטנועים" בהיקף כולל מוערך של כ-2.5 מיליון אירו

רפאל מוזינסקי, מייסד ומנכ''ל בליץ / צילום: יונתן בלום
רפאל מוזינסקי, מייסד ומנכ''ל בליץ / צילום: יונתן בלום

מפתחת ומשווקת הקטנועים החשמליים בליץ טכנולוגיות , הנסחרת בבורסה בת"א, עדכנה על קבלת הזמנה מחייבת מחברה אירופית "לאספקת עשרות קטנועים", החל מסוף השנה. האספקה תיעשה במתכונת של חכירה, וכן מתן שירותים נלווים, בהיקף מצטבר של כ-500 אלף אירו, "עם פוטנציאל להזמנת המשך של מאות קטנועים" בהיקף כולל מוערך של כ-2.5 מיליון אירו.

בליץ הגיעה לבורסה במהלך השנה הנוכחית בדרך של מיזוג לחברת ענבר פיננסים, ובשלב הנוכחי מציגה הכנסות בקצב שנתי של כ-8 מיליון שקל, לצד הפסד, שהגיע ל-33 מיליון שקל בסיכום המחצית הראשונה של השנה, ואשר נבע בעיקר מרישומה למסחר בת"א.

החברה פועלת בפיתוח, תכנון, ייצור ושיווק של כלי רכב דו-גלגליים המונעים באמצעות חשמל, שאינם פולטים חומרים מזהמים ומתאפיינים ברמת בלאי נמוכה, ולפיכך בעלויות תחזוקה נמוכות. כמו כן היא  מעניקה שירותי תחזוקה שוטפת לאופנועים הנמכרים ללקוחותיה. 

בליץ נסחרת כיום בשווי של כ-190 מיליון שקל, אחרי עלייה של כ-60% שמציגה מנייתה מאז השלמת המיזוג בחודש מאי האחרון ועד כה. בעלי המניות הבולטים בחברה הם המנכ"ל רפאל מוזינסקי (52.5%) ומור קופות גמל (10.5%).