שמעיה רייכמן: אתבע את חזי בצלאל על הפרת חוזה

בעקבות ההסכם שנחתם בין בצלאל לכלירמרק דורש רייכמן פיצוי על הפרת החוזה שהיה לו לרכישת קבוצת אקספון • לטענת רייכמן, יש לו חוזה מחייב עם בצלאל לרכישת פעילות אקספון שנמצאת בהליכי הסדר בבית המשפט

חזי בצלאל, בעל השליטה באקספון / צילום: רמי זרנגר
חזי בצלאל, בעל השליטה באקספון / צילום: רמי זרנגר

איש העסקים שמעיה רייכמן, הבעלים של חברת Whitely mobile, הודיע הבוקר (ה') כי בכוונתו לפעול נגד חזי בצלאל, בעל השליטה באקספון, אחרי שבצלאל חתם על הסכם עם חברת כלירמרק ואיש העסקים יריב לרנר. 

רייכמן טוען כי יש לו חוזה מחייב עם בצלאל לרכישת פעילות  אקספון שבבעלותו של בצלאל שנמצאת בהליכי הסדר בבית המשפט, ולכן בצלאל למעשה הפר את החוזה בין החברות, ובכוונתו של רייכמן לתבוע פיצויים.

נזכיר כי רייכמן ובצלאל חתמו על הסכם לפיו Whitely mobile ירכשו את חברת אקספון הקווית והסלולרית יחד בתמורה ל-330 מיליון שקל. בעקבות חילוקי דעות והתפתחויות שונות במשא-ומתן להצלת אקספון התגלה קרע בין הצדדים, והם לא הצליחו להגיע להבנות לגבי שיתוף-פעולה מלא עד סוף התהליך מול חברת סלקום. 

בעקבות זאת בצלאל פנה למסלול חלופי שבו הוא חתם הסכם עם איש העסקים יריב לרנר וקרן ההשקעות כלירמרק לרכישה משותפת של אקספון סלולר, וההסכם נחתם היום לפנות בוקר.

מ-Whitely mobile נמסר: "בחתימתו עם כלירמרק/לרנר הוכיח חזי בצלאל מעל לכל ספק את חוסר תום-הלב בהתנהלותו מול רייכמן, עת שפעל באופן מתוכנן לעשות שימוש ציני ברייכמן ובוויידלי, תוך הפרה בוטה של התחייבויותיו כלפיהם ורמיסה גסה של זכויותיהם, והכול כדי להציל עצמו אל מול איומה ההולך ומתממש של סלקום למצות עימו את הדין. וויידלי תפעל למצוי מלוא זכויותיה ותפעל בנחישות להיפרע מבצלאל וחברותיו".

לא התקבלה תגובה מבצלאל.