חברת היי-בוב גייסה 150 מיליון דולר לפי שווי 1.65 מיליארד דולר

היי-בוב מפתחת תוכנה לניהול עובדים לארגונים גלובליים • הגיוס, שהופך את החברה לחד-קרן באופן רשמי, הובל ע"י קרן ההשקעות האמריקאית ג'נרל אטלנטיק, והשתתפו בו המשקיעים הקיימים של החברה

מנכ"ל היי-בוב, רוני זהבי / צילום: יח''צ
מנכ"ל היי-בוב, רוני זהבי / צילום: יח''צ

חברת היי-בוב (Hibob), המפתחת תוכנה לניהול עובדים לארגונים גלובליים, הודיעה היום (ד') על גיוס 150 מיליון דולר לפי שווי של 1.65 מיליארד דולר, מה שהופך את החברה לחד-קרן באופן רשמי.

הגיוס הובל על-ידי קרן ההשקעות האמריקאית ג'נרל אטלנטיק, והשתתפו בו המשקיעים הקיימים של החברה - בסמר, IGP, בטרי ונצ'רס, אנטרי קפיטל ו-Eight Roads.

עד היום גייסה החברה מאז הקמתה ב-2015 סכום של 274 מיליון דולר. היי-בוב מעסיקה 300 עובדים ולפי הודעתה משרתת יותר מ-1,500 לקוחות, מתוכם 300 חברות ישראליות. 

החברה הוקמה על-ידי רוני זהבי (מנכ"ל), עמית כנעני, ישראל דויד ואנדי בלזס. לפי הודעת החברה, ההון שגויס בסבב הנוכחי ישמש להמשך התרחבותה הגלובלית ולהמשך השקעה בפיתוח רכיבי מוצר שיסייעו לפונקציית משאבי האנוש, הכספים, מנהלים ועובדים להתנהל בצורה אפקטיבית בעולם העבודה המשתנה. "שמנו לעצמינו כמטרה לחדור לשוק החברות הבינוניות, ששוויו מוערך בעשרות מיליארדי דולרים, ולהוביל אותו. אנו נמצאים רק בראשית הדרך", מסר זהבי.

תחקיר שפרסם עיתון "דה מרקר" בינואר 2020 טען כי ארבע עובדות בהיי-בוב התלוננו על הטרדה מינית לכאורה מצד סמנכ"ל המכירות בחברה, כאשר לפחות שלוש מהתלונות הגיעו למנכ"ל זהבי ושתיים מהן לא הועברו לאחראית כחוק. בהיי-בוב טענו אז בתגובה כי רק תלונה אחת הגיעה למנהלים וגם היא טופלה, כאשר הסמנכ"ל המדובר עזב עוד לפני התחקיר ובלי קשר אליו.