קמעונאית התכשיטים הבריטית סיגנט שוב העלתה את תחזית הרווחים השנתית שלה

עם דעיכת הקורונה, החתונות והחגיגות המשפחתיות חוזרות, ואיתן הביקוש לתכשיטים ויהלומים - מה שהביא את רשת התכשיטים סיגנט להעלות את תחזיות הרווחים שלה בפעם השנייה בשבועות האחרונים

חנות תכשיטים שמפעילה סיגנט / צילום: Shutterstock, Helen89
חנות תכשיטים שמפעילה סיגנט / צילום: Shutterstock, Helen89

רשת התכשיטים סיגנט, קמעונאית תכשיטים בריטית, הודיעה היום (ג') שהיא משפרת שוב, בפעם השנייה בתוך מספר שבועות, את תחזיות הרווח שלה לשנה הזאת ולשנת 2022. סיגמט מסבירה את שיפור התחזיות שלה בהערכות אופטימיות מאד לפריחה של ענף היהלומים הצרכני לקראת חגי סוף השנה בארה"ב.

עוד מוסיפה סיגנט, כי מלבד העלייה בביקוש לקראת החגים ועם התפוגגות מגבלות המגיפה, היא לא סובלת מהמצוקה העולמית של שיבושים בשרשראות האספקה. ההובלה מתבצעת על ידי מטוסים, באריזות קטנות יחסית לענפים אחרים שמובילים ציוד כבד הרבה יותר דרך הים, ולכן היא לא מתמודדת עם העומס הגדול שנוצר בהובלה הימית, שהוליד את בעיות שרשרת האספקה שמאתגרות שווקים רבים אחרים.

היום הודיעה סיגנט, הפועלת בעיקר בארצות הברית תחת מותגים שונים, שהיא תרכוש את רשת התכשיטים Diamonds Direct USA עבור 490 מיליון דולר, כחלק מהתוכנית להגיע אל קונים צעירים יותר, שלא נמנו עד עכשיו על הקהל המסורתי של הרשת - מה שהקפיץ ברגע את שווי המניה שלה ב-4%.

מאז תחילת השנה כבר זינקה המניה של סיגנט פי 3. היא נסחרת בערך שוק של 4.5 מיליארד דולר, ועכשיו קרובה מתמיד לפגוע ביעד הרווחים השנתי שלה - 9 מיליארד דולר.