תנופורט תשקיע 30 מיליון שקל בשדרוג המרכז המסחרי עד הלום

תנופורט רוצה לשנות את אופיו של הקניון ולהפכו למרכז פעילות לילדים, שבצמוד אליו תפעל פינת ליטוף ואימוץ חיות, משחקייה של 2000 מ"ר, ואף מועדון לטיפוס • כיום פועלים במקום כ-50 עסקים ומחיר השכירות הממוצע נע בין 100 ל-120- שקל למ"ר

כידן דהרי וירון אדיב, בעלי חברת הנדל''ן המניב תנופורט / צילום: יונתן בלום
כידן דהרי וירון אדיב, בעלי חברת הנדל''ן המניב תנופורט / צילום: יונתן בלום

חברת הנדל"ן המניב תנופורט בבעלות ירון אדיב וכידן דהרי הודיעה, כי תשקיע 30 מיליון שקל בשדרוג מתחם המסחר עד הלום, (שהוכר בעבר בשם B MALL).

מדובר במתחם בן 30 אלף מ"ר שנמצא בבעלות החברה, מהם 21 אלף מ"ר להשכרה והוא נרכש ע"י אדיב ודהרי כחלק מעסקת רכישת תנופורט מכונס הנכסים של קבוצת פישמן, בעליה הקודמים של החברה. כיום פועלים במקום כ-50 עסקים ומחיר השכירות הממוצע נע בין 100 ל-120- שקל למ"ר.

כדי לרענן את המקום, בחברה מתכננים לשנות את אופיו ולהפכו למרכז פעילות לילדים ולהסב אותו למה שהם מכנים "כלבו לגן ולגינה", שבצמוד אליו תפעל פינת ליטוף ואימוץ חיות, משחקייה של 2000 מ"ר, ואף מועדון לטיפוס.

ישראל ויזל מנהל הפיתוח העיסקי של קבוצת תנופורט הסביר, כי הקונספט החדש של המקום, שיכונה AD GARDEN, מציג הלכה למעשה את הראיה העתידית של המרכזים המסחריים בעידן האונליין. "מדובר בקונספט חדשני שטרם נראה בתחום הנדל"ן המסחרי בישראל. בעוד שבעבר שימשו המרכזים בראש ובראשונה ל-shopping ,כעת יהפכו למרכזי בילוי ופנאי לצד הקניות", הסביר ויזל.