עכשיו זה רשמי: דלתא חוזרת לוול סטריט, הגישה מסמך רישום ל-SEC

חברת האופנה הישראלית הגישה לרשות ניירות ערך האמריקאית טופס F-1 לקראת הנפקת מניותיה בארה"ב • בתחילת החודש פורסם כי החברה מכוונת לשווי של 2 מיליארד דולר; מספר המניות שיוצעו ומחיר ההנפקה המוצע טרם נקבעו

אייזק דבח, מנכ''ל דלתא ובעל השליטה / צילום: אמיר לוי, ניו יורק
אייזק דבח, מנכ''ל דלתא ובעל השליטה / צילום: אמיר לוי, ניו יורק

חברת האופנה הישראלית דלתא  הודיעה כי הגישה לרשות ניירות ערך האמריקאית (SEC) טופס F-1 לקראת רישום מניותיה בנאסד"ק תחת הסימול DLTG. מספר המניות שיוצעו ומחיר ההנפקה המוצע טרם נקבעו.

בתחילת החודש דווח שדלתא, שנסחרת גם בתל אביב, שכרה את שירותיו של בנק אוף אמריקה ומכוונת לשווי של כ-2 מיליארד דולר - גבוה משמעותית מהשווי שבו נסחרת בבורסה בתל אביב (כ-1.3 מיליארד דולר). על פי ההערכות בדיווח, המהלך עשוי לקרות עוד ב-2021. מטעמה של החברה בחרו בעת הפרסום שלא להגיב לפניית גלובס.

במחצית הראשונה של השנה רשמה החברה שבשליטת וניהול אייזיק דבח התאוששות משמעותית לאחר פגיעה בתוצאותיה ב-2020 בצל משבר הקורונה. מתחילת השנה, המניה זינקה ב-100%.

לאחר הפסד של 83.6 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2020, הציגה דלתא גליל רווח נקי לבעלי המניות של 39.7 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2021. בנוסף, הכריזה על חלוקת דיבידנד בסך 5 מיליון דולר לבעלי המניות.

מניית דלתא גליל נסחרה בעבר בנאסד"ק במשך שנים רבות, אולם נמחקה מבורסה זו בתחילת 2008 על רקע הסחירות הדלילה במניה שם והדרישה מהחברות הציבוריות ליישם את תקנות סרביינס אוקסלי. מאז הפכה דלתא גליל מיצואנית של הלבשה לחברה גלובלית המחזיקה מפעלים וחנויות ברחבי העולם, ולכן עשויה לעניין יותר את המשקיעים בוול סטריט.