איירון סורס היכתה את ציפיות השוק; המניה מרכזת עניין במסחר המקדים

איירון סורס פרסמה את תוצאותיה לרבעון השלישי של השנה והכתה את תחזיות האנליסטים הן בשורת ההכנסות והן ברווח • העלתה את התחזית השנתית • המניה מטפסת בטרום מסחר

תומר בר זאב, מנכ''ל איירון סורס / צילום: יונתן בלום
תומר בר זאב, מנכ''ל איירון סורס / צילום: יונתן בלום

מניית איירון סורס  עולה בטרום מסחר בניו יורק לאחר שהחברה עקפה את תחזיות האנליסטים בדוחות הרבעון השלישי שפרסמה היום, והעלתה את תחזית ההכנסות השנתית.

החברה, המספקת פלטפורמה של מוניטיזציה ופרסום עבור מפתחי אפליקציות, הפכה לחברה ציבורית כשמוזגה לחברת SPAC (חברה ללא פעילות) בחודש יוני - המיזוג הישראלי הגדול ביותר ל-SPAC עד כה, לפי שווי של 11.1 מיליארד דולר. כיום נסחרת החברה בשווי גבוה יותר, של 12.2 מיליארד דולר.

איירון סורס סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם הכנסות בגובה 140 מיליון דולר, צמיחה של 59.6% בהשוואה לרבעון המקביל, וגבוה בכ-11 מיליון דולר מממוצע תחזיות האנליסטים. הרווח הנקי ברבעון לפי כללי החשבונאות המקובלים הסתכם ב-18.8 מיליון דולר, ירידה של 30% לעומת הרבעון המקביל, על רקע עלייה בהוצאות התפעוליות ובשל העובדה שברבעון המקביל נרשמה גם הכנסה מפעולות שהופסקו.

בנטרול סעיפים חשבונאיים, שבראשם התגמולים ההוניים לעובדים בסך 20.3 מיליון דולר ברבעון, נרשם על בסיס Non-GAAP רווח נקי של 46.3 מיליון דולר שהם 4 סנטים למניה, גבוה ב-2 סנטים מתחזיות האנליסטים. ה-EBITDA המתואם (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) הסתכם ב-50.9 מיליון דולר, עלייה מ-29.9 מיליון דולר ברבעון המקביל, ושיעור ה-EBITDA מסך ההכנסות עלה מ-34% ל-36%.

מתחילת 2021, הכנסות איירון סורס צמחו ב-77% ל-395 מיליון דולר.

"היה לנו רבעון מצוין, עם הכנסות שיא של 140 מיליון דולר, צמיחה של 60%", אמר מנכ"ל ומייסד משותף של איירון סורס, תומר בר זאב. הוא ציין את אתגרי התעשייה סביב IDFA (שינויי הפרטיות של אפל) אך ציין שבזכות הגודל והיתרון הטכנולוגי החברה צמחה והציגה ביצועים חזקים. "מעבר לצמיחה האורגנית, הגישה שלנו גם מוטת מיזוגים ורכישות, והודענו על שתי רכישות אסטרטגיות שירחיבה ויעמיקו את ההיצע שלנו", ציין בר זאב. נזכיר שהחברה רכשה לאחרונה את Bidalgo מישראל תמורת סכום שלא פורסם, וקודם לכן את Tapjoy מארה"ב תמורת 400 מיליון דולר.