סטודיו C | בלעדי

זרמון גרופ יטפל בתקציב ההשקה מחדש של סטודיו C

היקף התקציב יעמוד על 5 מיליון שקל לשנה • רונית רפאל קנתה את הרשת באוגוסט האחרון, לאחר שזו קרסה, תמורת מיליון שקל בלבד

שיעור בסטודיו סי / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של סטודיו סי
שיעור בסטודיו סי / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של סטודיו סי

חודשים ספורים לאחר שרכשה את סטודיו C תמורת מיליון שקל בלבד, נערכת רונית רפאל להשקה המחודשת. לגלובס נודע כי תקציב הפרסום של הרשת הופקד במשרד הפרסום זרמון גרופ. התקציב צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל בשנה.

נזכיר כי באוגוסט האחרון רכשה רפאל את הרשת בנזיד עדשים, לאחר שהבעלים הקודמים הגישו בקשה לפירוק. באופן רשמי נתלו הבעלים בקורונה כסיבה לקריסה, אולם בפועל הקשיים השיווקיים של הרשת החלו עוד הרבה לפני כן. רשת המכונים, שמתמחה באימון לנשים, נחשבה בתחילת דרכה למובילה, אולם הבעלים לא השכילו להתאים את החללים ואת שיטות השיווק לשינויים שחלו, וכך הקורונה האיצה תהליך שהחל עוד לפניה.

רונית רפאל / צילום: רוני בר
 רונית רפאל / צילום: רוני בר

רפאל שילמה כאמור מיליון שקל עבור מלוא הזכויות של החברה, המוניטין שלה, הקניין הרוחני והמותגים, רשימת מועדון הלקוחות וזכויות עתידיות ככל שקיימות, זאת מבלי לקחת על עצמה את חובות המיליונים שנותרו. ברשת דיווחו בשעתו כי בבעלותם 30 סניפים, שבהם נותרו 4,500 מנויות בלבד. עם זאת, הנכס העיקרי של סטודיו C כלל עשרות אלפי נשים שבפרטיהן ניתן לעשות שימוש גם בתחומים אחרים.

הרשת אמורה להיפתח מחדש בתחילת 2022, ובימים אלה מתקיים תהליך גיוס צוותי עובדים, שיפוצים והתחדשות למספר סניפים קיימים, ואיתור מיקומים נוספים. בשלב הראשון ייפתחו 5-10 סניפים בערים גדולות בתוך מרכזי קניות שכונתיים.

רפאל מפעילה מרכזי טיפוח ואסתטיקה רפואי זה כ-25 שנה. בתחילת שנות ה-2000 החלה הקבוצה להשתמש במשרדי פרסום: המשרד הראשון שטיפל בתקציב היה ראובני-פרידן. בהמשך החזיק בתקציב דרורי-שלומי, בין היתר הודות לכך שבאותה תקופה נמנה הפרסומאי ספי שקד עם השותפים בו. בהמשך טיפל בתקציב משרד הפרסום דחף, זאת בין היתר הודות לחיבור עם הפרסומאי דני אליקים. בשנים האחרונות מטפל בתקציב משרד M&C סאצ'י.

נציין כי בשנים שלפני הקריסה התנהל התקציב של סטודיו C במשרד יהושע TBWA. בעת שמשרד M&C סאצ'י נכנס לקשיים עברו הבעלים לפעול מתוך משרדי יהושע, כחלק משיתוף פעולה, ובין הצדדים אף היה מו"מ שבו נבחנה האפשרות כי יהושע ירכוש מניות במשרד.

רונית רפאל מסרה בתגובה: "בחרנו בזרמון כי הם הציגו לנו את הפתרון המדויק לרשת סטודיו C, שעתידה להפוך בשנים הקרובות למרכז ספורט ו-well being - מרכז רוחני ופיזי לנשות ישראל".