קפיצה של 176% בהכנסות דריו ברבעון השלישי

ההפסד התפעולי ברבעון עמד על כ-22.5 מיליון דולר, לעומת הפסד תפעולי של כ-6.6 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2020 • ארז רפאל, מנכ"ל דריו: "ברבעון האחרון חתמנו על מספר חוזים לתמיכה במספר מחלות כרוניות, המשקפים את הביקוש לפלטפורמה אחת"

ארז רפאל / צילום: דור מלכה
ארז רפאל / צילום: דור מלכה

חברת דריו, הפועלת בשוק הגלובלי של שירותי בריאות דיגיטליים, דיווחה כי ההכנסות ברבעון השלישי הסתכמו בכ-5.6 מיליון דולר, צמיחה של 176% לעומת הכנסות של כ-2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

ההפסד התפעולי ברבעון עמד על כ-22.5 מיליון דולר, לעומת הפסד תפעולי של כ-6.6 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2020. הגידול נבע בעיקר מהגידול בהוצאות התפעול ובתגמול מבוסס מניות.

ההפסד הנקי ברבעון זה הסתכם בכ-22.4 מיליון דולר, לעומת הפסד נקי של כ-6.55 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 לספטמבר 2020. ההפסד הנקי המתואם שלא על פי עקרונות חשבונאיים מקובלים ( non-GAAP ) ברבעון הסתכם בכ-11.9 מיליון דולר, לעומת 4.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

יתרות המזומנים ושווי המזומנים של החברה ב-30 בספטמבר, 2021 הסתכמו ב-51.3 מיליון דולר. 

"הרבעון השלישי סיפק לנו את העדות המוצקה ביותר עד היום לנכונות האסטרטגיה שלנו ליצירת אחת הפלטפורמות הרחבות ביותר בתעשייה המתמודדת עם מספר רב של מחלות כרוניות," אמר ארז רפאל, מנכ"ל דריו. "ברבעון האחרון חתמנו על מספר חוזים לתמיכה במספר מחלות כרוניות, המשקפים את הביקוש לפלטפורמה אחת המסוגלת לעודד מעורבות משתמשים בניהול מספר מחלות כרוניות עם עלויות גבוהות, באמצעות חוויות משתמש משולבת. חשוב לציין שהצלחנו לשלב במהירות וביעילות את הטכנולוגיה שקיבלנו באמצעות רכישת Upright Technologies בינואר בהיצע המוצרים שלנו, לשוק ה-B2B, אשר תרמה לתנופת המכירות המשתקפת בתוצאות הרבעון השלישי ובחוזים חדשים שנחתמו לאחרונה".