סלקום | בלעדי

אילן סיגל ינהל את האסטרטגיה השיווקית של קבוצת סלקום

מנכ"ל קבוצת סלקום, אבי גבאי, הגדיר מחדש את חלוקת התחומים בחברה והעביר לסיגל את האחריות על קביעת התוכניות והתעריפים

אילן סיגל / צילום: רמי זרנגר
אילן סיגל / צילום: רמי זרנגר

אילן סיגל, מנכ"ל גולן טלקום וסמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת סלקום, מונה להיות אחראי על ליבת הפעילות השיווקית בחברה. עד כה הפעילות השיווקית נוהלה במלואה על ידי עטרה ליטבק-שחם, סמנכ"ל חדשנות בסלקום, כממלאת מקום, ולא מונה סמנכ"ל שיווק ייעודי. כעת אבי גבאי, מנכ"ל הקבוצה, מגדיר מחדש את חלוקת התחומים ביניהם.

המשמעות היא שסיגל, שהגיע במקור מעולמות השיווק, יהיה אחראי על גיבוש האסטרטגיה השיווקית - הוא למעשה הופך לדמות הבכירה בתחום ובאחריותו קביעת מבנה התעריפים בקבוצה. תחומי קשרי המשקיעים, הדיגיטל והטלוויזיה ימשיכו להיות כפופים לליטבק-שחם, שגם תעסוק בפיתוח מוצרים ובנושאים ובקידום הטרנספורמציה הדיגיטלית בחברה.

סיגל הגיע לסלקום מפלאפון ולפני כן עבד בבזק כך שהפעילות הקווית ופעילות הטלוויזיה מוכרת לו היטב. במקביל, פיאנה דרנג תקודם ותמונה למנהלת השיווק של סלקום ותהיה אחראית הן על השיווק הפרטי והן על השיווק העסקי.

מסלקום נמסר: "סמכויותיו של אילן סיגל מנכ"ל גולן טלקום ומנהל הפיתוח העסקי בקבוצת סלקום יורחבו ומעתה ינהל תחתיו גם את האסטרטגיה השיווקית של הקבוצה".