ברוקר הביטוח הבינלאומי גלגלר מרחיב את פעילותו בישראל

הברוקר הרביעי בגודלו בעולם מעניק שירותים למבוטחים בלמעלה מ-150 מדינות ברחבי העולם ומחזק את פעילות באזור המזה"ת ובאפריקה ומדינות מזרח אירופה • הוא ייוצג ע"י פלתורס מבית מגדל

אודי רובינשטיין, מנכ''ל מגדל סוכנויות / צילום: באדיבות מגדל
אודי רובינשטיין, מנכ''ל מגדל סוכנויות / צילום: באדיבות מגדל

פלתורס ביטוח, מבית מגדל סוכנויות, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם הברוקר הבינלאומי גלגר (Gallagher Global Network - GGN0), במסגרתו תשמש פלתורס כנציגתה של גלגר בישראל. בכך, תהפוך פלתורס לזרוע הישראלית של הברוקר המעניק שירותים למבוטחים ביותר מ-150 מדינות ברחבי העולם.

גלגר הוא אחד הברוקרים הגדולים והמוכרים בעולם הביטוח (מדורג רביעי בגודלו בעולם), המספק שירותים בתחום הייעוץ, ניהול סיכונים ומציאת פתרונות למבוטחים במגוון רחב של תחומים, אך נכון להיום פעילותו בישראל מצומצמת יחסית. גלגר נמצא בצמיחה מואצת בשנתיים האחרונות, ונמצא בעיצומו של תהליך לבחינת רכישת פעילויות נוספות כגון רכישת פעילות Willis re והתרחבות גלובאלית. כעת, מחזק גלגר את פעילות באזור המזה"ת ובאפריקה ובמדינות הגוש הסובייטי לשעבר.

פלתורס, בניהולו של דודי לוי, נוסדה לפני כ-101 שנים ונרכשה על-ידי קבוצת מגדל בשנת 1992. היא מהסוכנויות הגדולות בישראל בתחום הביטוח הכללי ומעניקה שירות לחברות מהמובילות במשק, לרבות בענף התעשייה הביטחונית, התעשייה, הנדל"ן, הבנייה והתשתיות.

הסכם שיתוף הפעולה עם גלגר יאפשר לפלתורס להעצים את יכולותיה, תוך שיפור הגישה לשווקים הבינלאומיים, נגישות לתשתיות נתונים, יכולות אנליטיות ופתרונות בכל ענפי הביטוח. עבור גלגר, החיבור יאפשר הרחבת השירות ללקוחות הברוקר הבינלאומי בישראל וחיזוק פעילותו בישראל.