הותרו לפרסום עבירות המין החמורות בהן חשוד משה חוגג

חוגג חשוד באיסור צריכת מעשה זנות מקטינה, הבאת אדם לידי מעשה זנות, בעילה אסורה בהסכמה, סחר בבני אדם והבאת קטין לסמים מסוכנים • חוגג חשוד בנוסף לעבירות המין, גם בעבירות של של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה וקשירת קשר לביצוע פשע

משה חוגג / צילום: יונתן בלום
משה חוגג / צילום: יונתן בלום

הותרו לפרסום עבירות המין החמורות בהן חשוד איש העסקים והבעלים של בית"ר ירושלים משה חוגג. לפי המשטרה, חוגג חשוד באיסור צריכת מעשה זנות מקטינה, החזקת מקום לשם זנות, הבאת אדם לידי מעשה זנות, גרימה לעזיבת המדינה לשם זנות, בעילה אסורה בהסכמה, מעשה סדום, מעשה מגונה, סחר בבני אדם, הטרדה מינית, פגיעה בפרטיות, פרסום והצגת תועבה, הבאת קטין לסמים מסוכנים, ואיסור אלכוהול לקטינים. 

חוגג ביקש למנוע את פרסום פרטי עבירות המין, אך משך את הערר ברגע האחרון. ככל הנראה ההחלטה התקבלה לאחר ההבנה כי מרבית הדברים פורסמו בדרך זו או אחרת ולכן אין עוד טעם בצו במתכונתו זו.

יצוין כי בידי המשטרה ראיות והקלטות לביצוע העבירות. 

בית המשפט האריך אתמול (ה') את מעצרו של חוגג במסגרת פרשת "המשחק הגדול", שבה הוא מהווה חשוד מרכזי. על פי הסכמת הצדדים, הוא ישהה במעצר עד יום שלישי, ה-7 בדצמבר.

חוגג נעצר לראשונה ב-18 בנובמבר. על פי הודעת המשטרה, חוגג וחשודים נוספים גרפו לכיסם עשרות מיליוני שקלים, תוך הצגת מצג שווא למשקיעים פוטנציאלים להשקיע במיזמים רווחיים לכאורה. החקירה עד כה העלתה חשדות לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון ועבירות לפי פקודת מס הכנסה. זאת מלבד עבירות המין החמורות בהן חשוד כאמור חוגג.

אחד החשודים הוא עדי שלג, שהיה עד מדינה בפרשת נוחי דנקנר ושותפו של חוגג בקרן סינגולריטים. שמות חלק מהעצורים בפרשה נאסר בפרסום.

 ***חזקת החפות: יודגש כי משה חוגג ויתר הנחקרים הם בגדר חשודים בלבד, טרם הוגש נגדם כתב אישום ועומדת להם חזקת החפות