רמי יהושע | בלעדי

רמי יהושע משעה עצמו מתפקיד יו"ר יהושע TBWA

יהושע הודיע היום לעובדי החברה כי "מתוך מקום של רצון וצורך בחשבון אישי ואחריות כלפיכם וכלפי לקוחות החברה, אני משעה את עצמי לאלתר מתפקיד היו"ר" • ברקע: פרסום טענות של מספר נשים על התנהלות בעייתית מולן

רמי יהושע / צילום: עינת לברון
רמי יהושע / צילום: עינת לברון

הפרסומאי רמי יהושע הודיע הערב לעובדי המשרד יהושע TBWA כי הוא משעה עצמו מתפקיד יו"ר המשרד שבבעלותו. ברקע: תחקיר שפורסם לפני מספר ימים באתר "המקום הכי חם בגיהנום" ובו סיפרו מספר נשים כי חשו מוטרדות מהתנהלותו.

שתי תלונות דומות לאלו שהתפרסמו בתחקיר הגיעו לידי גלובס, וכותבת שורות אלה אף נפגשה עם אחת המתלוננות. אולם בסופו של דבר, הן בחרו שלא לפרסם את הדברים.

במייל שנשלח לעובדים כתב יהושע: "אני מבקש להתנצל מעומק ליבי בפני כל מי שנפגע ממני. מעולם לא הייתה לי כוונה לפגוע באף אישה ואיש, עובדת או עובד והפרסומים גרמו לי לכאב וצער אישי". לדבריו, "מתוך מקום של רצון וצורך בחשבון אישי ואחריות כלפיכם וכלפי לקוחות החברה, אני משעה את עצמי לאלתר מתפקיד היו"ר, יגאל ברקת ימלא את מקומי".

למרות ההצהרה של יהושע קשה להבין כיצד יעבדו הדברים לאורך זמן: יהושע הוא בעל המניות העיקרי במשרד ומחזיק ב-75% מהמניות. היתרה מוחזקת על ידי TBWA. בהודעה לא מצוין לכמה זמן גוזר על עצמו יהושע השעיה או מה יעלה בגורל המניות בינתיים.

נזכיר כי בתחקיר שפרסמה שרון שפורר התראיינו תשע נשים וגבר אחד שעבדו במשרד ודיברו על התנהלות בעייתית של יהושע, שכללה נגיעות בגופן והתבטאויות בעלות קונוטציה מינית.

יגאל ברקת, מנכ"ל המשרד, אמר לגלובס בתגובה: "הדברים של רמי מדברים בעד עצמם".