איציק בן-אליעזר מונה לתפקיד מנכ"ל גילת טלקום

בן-אליעזר ניסה בחודשים האחרונים לגבש קבוצת משקיעים שתרכוש את אקספון ולפני כן שימש כסמנכ"ל הטכנולוגיות בבזק • הוא יחליף בתפקיד את אסף רוזנהק

איציק בן אליעזר / צילום: איל יצהר
איציק בן אליעזר / צילום: איל יצהר

איציק בן-אליעזר מונה היום לתפקיד מנכ"ל גילת טלקום. הוא יחליף בתפקיד את אסף רוזנהק. בן-אליעזר שימש עד לאחרונה כסמנכ"ל טכנולוגיות בבזק, ובחודשים האחרונים ניסה להוביל קבוצת משקיעים לרכישת אקספון ביחד עם איש העסקים מוטי בן משה.

לדברי עמי ברלב, יו"ר גילת טלקום: "אנו מצרפים לשורותינו היום את אחד המנהלים המנוסים והאיכותיים ביותר בשוק התקשורת והטכנולוגיה. לאיציק ניסיון של קרוב לשלושה עשורים בעולמות התקשורת, הפיתוח הטכנולוגי והעסקי, תוך השגת תוצאות יוצאות דופן כמנכ"ל, התוויה ומימוש אסטרטגיה צמיחה והצלחות מוכחות אשר באו לידי ביטוי בכל התפקידים בהן כיהן.

"לאיציק ניסיון רב ב ניהול מערכי מכירות בהיקפים של מאות מיליוני שקלים. איציק כיהן כמנכ"ל אקספון, בזק אונליין ובתפקידי מפתח נוספים בעולמות התקשורת והטכנולוגיה. אנו בטוחים כי איציק יוביל את אסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות של גילת באמצעות חדשנות טכנולוגית ועסקית ויוביל לאיתנות ורווחיות. אני מודה לאסף רוזנהק על פעילותו כמנכ"ל החברה והובלתה בתקופה מאתגרת ביותר בשווקים הבינלאומיים".

גילת טלקום הנסחרת בבורסה בת"א עוסקת באמצעות חברות בנות במתן שירותי תקשורת בעיקר באמצעות תשתית לוויין אולם גם באמצעות תשתית קרקעית. לחברה שני תחומי פעילות עיקריים: שירותי תקשורת נתונים - שירותי קישור ותשתית לרשת האינטרנט העולמית וכן שירותי הקמה והפעלה של רשתות תקשורת; ושירותי תקשורת לוויינית ניידת. 

מרבית לקוחות החברה ממוקמים באפריקה אך לחברה לקוחות גם באירופה, צפון אמריקה ואסיה וביניהם מפעילי רשתות תקשורת, ממשלות, ספקי שירותי אינטרנט, עסקים פרטיים ומפעילי רשתות פנימיות כגון ארגונים פיננסיים, מוסדות לימוד, גופים ללא מטרות רווח וארגונים הומניטריים בינלאומיים. בישראל החברה מוכרת לגופים ביטחוניים ומשרדי ממשלה.