גלי גוטליב מצטרף כמנכ"ל ושותף לחברת השילוט לוקיישן

גוטליב צפוי להפוך עם השנים ובמדרגות קבועות לשותף שווה בחברה שבבעלות זיו פופולבסקי ואון גולדשטיין • פופולבסקי אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "אני שמח על הצטרפותו של גלי לחברה ובטוח שעם הניסיון הגדול והאישיות יוצאת הדופן שלו הוא ימשיך לפתח את החברה ולבסס את מעמדה"

גלי גוטליב / צילום: גיתם
גלי גוטליב / צילום: גיתם

גלי גוטליב, עד לאחרונה משנה למנכ"ל חברת המדיה TMF, פורש מתפקידו ומצטרף כמנכ"ל ושותף לחברת שילוט החוצות לוקיישן שבבעלות זיו פופולבסקי ואון גולדשטיין. פופולבסקי וגולדשטיין הם בעלי משרד הפרסום לעומק התודעה. גוטליב בעל ניסיון עשיר, והוא צפוי להפוך עם השנים ובמדרגות קבועות לשותף שווה.

חברת פרסום החוצות לוקיישן מפעילה כ-4,000 פני פרסום כמו פוסטרים ומסכים דיגיטליים. החברה, שהתמחותה מענה בפרסום חוצות לקהלים ממוקדים בפריסה ארצית, החלה לפעול בשנת 2003 בשיווק מדיה שלא הייתה עד אז: שילוט בחדרי שירותים במועדוני לילה. ובהמשך החליטו להרחיב את הנגיעה בכלל הבליינים ונכנסו גם לבארים, פאבים ומסעדות - עדיין כפרסום בחדרי שירותים. בשלב מתקדם יותר לוקשיין נכנסה לעולם הספורט והציבה פני פרסום ברשתות חדרי כושר וסטודיו למיניהם, שם מוצבים פוסטרים בחללים הגדולים. בסופו של דבר, כדי לחזק את הנגיעה בצעירים, נכנסו גם לבסיסי צה"ל והקימו מדיה בתוך הכוורות - מה שהיה פעם השק"ם, שם מוצבים שלטים דיגיטליים ושלטים רגילים.

במקביל ללוקיישן החלו פופלבסקי וגולדשטיין לפתח עסקים נוספים. תחילה הקימו את משרד הפרסום לעומק התודעה ובהמשך נכנסו למיזמי נדל"ן שונים. עם הגידול בעסקים, חילקו ביניהם השניים את תחומי האחריות: גולדשטיין התמקד במשרד הפרסום ופופולבסקי לקח על עצמו את עסקי הנדל"ן ואת לוקיישן. לאורך השנים היה תמיד מנכ"ל בלוקיישן, אולם בגלל משבר הקורונה שובשה פעילות החברה ותפקיד המנכ"ל לא אויש.

במהלך כל השנים השכילו השניים לרתום את העובדים הבכירים שלהם לאורך זמן באמצעות שותפויות, אך אלה הן שותפויות ברווח - לא שותפות במניות. במקרה של גוטליב, המודל אחר והוא צפוי כאמור להפוך לשותף מלא בהדרגה.

גוטליב הוא איש מדיה מנוסה מאוד. חלק ניכר מהקריירה שלו היה בקבוצת "ידיעות אחרונות", שבה עבד כ-15 שנה. בידיעות מילא שורה של תפקידי ניהול ברשת ידיעות תקשורת, בהם מנהל העיתונים "ידיעות המפרץ" ו"ירושלים". בהמשך קיבל את תפקיד סמנכ"ל הסחר, ונחשב לאחד הגורמים המרכזיים בקבוצה בעבודה מול מפרסמים. לאחר שפרש מידיעות קיבל את תפקיד מנכ"ל חברת המדיה מיוז, שניהלה בעיקר את תקציבי קבוצת פישמן. משם עבר לתפקיד סמנכ"ל בעיתון ישראל היום, ובשנים האחרונות כיהן כמשנה למנכ"ל בחברת המדיה TMF המרכזת את פעילות המדיה של משרדי הפרסום יהושע TBWA וגיתם BBDO. נזכיר כי TBWA שותפה כיום במשרד לעומק התודעה ולכן גם הם רוכשים את המדיה באמצעות TMF.

זיו פופולבסקי אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "אני שמח על הצטרפותו של גלי לחברה ובטוח שעם הניסיון הגדול והאישיות יוצאת הדופן שלו הוא ימשיך לפתח את החברה ולבסס את מעמדה כחברת ה-indoor media הגדולה והמובילה בישראל".