קבוצת אשטרום תבנה 300 דירות בפרויקט "דירה להשכיר" בלוד

החברה הממשלתית דירה להשכיר, רמ"י ומשרד הבינוי והשיכון הודיעו היום על השלמת שיווקו של פרויקט בשכונת "הרובע הבינלאומי" החדשה בלוד, הכולל 300 דירות שישווקו במודל שכירות ארוכת-טווח לתקופה של 15 שנים, מחציתן במחיר מופחת לזכאים • הזוכה במכרז, קבוצת אשטרום, תשלם על הקרקע כ-263 מיליון שקל

פרויקט דירה להשכיר בלוד / הדמיה: Arceffect
פרויקט דירה להשכיר בלוד / הדמיה: Arceffect

החברה הממשלתית דירה להשכיר, רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון הודיעו היום על השלמת שיווקו של פרויקט בשכונת "הרובע הבינלאומי" החדשה בעיר לוד. מדובר על 300 דירות שישווקו במודל שכירות ארוכת-טווח לתקופה של 15 שנים, מחציתן במחיר מופחת לזכאים. מי שזכתה במכרז היא קבוצת  אשטרום  , שתשלם על הקרקע כ-263 מיליון שקל. הפרויקט כולל שטחי מסחר בהיקף של כ-3,650 מ"ר. זהו הפרויקט השישי שתקים קבוצת אשטרום במודל "דירה להשכיר".

לפי התוכנית, המתחם יהיה חלק משכונה חדשה במערב העיר הכוללת 11,500 יחידות דיור, שטחי מסחר ותעסוקה, לרבות שטחים פתוחים ומבני ציבור בהיקף של 1,610 דונם. בשכונה נמצאת תחנת רכבת גני אביב.

יצוין כי לאחרונה הודיעו חברת דירה להשכיר, רמ"י ומשרד הבינוי והשיכון על שיווקם המוצלח של שני מכרזים נוספים להקמת פרויקטים לשכירות ארוכת-טווח בשכונה חדשה נוספת בעיר, שכונת "נופי בן שמן". שני המכרזים יכללו יחד 576 יחידות דיור להשכרה. בשבועות הקרובים צפויים להיסגר מכרזים נוספים להשכרה ארוכת-טווח בעיר לוד בהיקף של כ-1,200 יחידות דיור.

למעלה מ-1,000 יחידות דיור נמצאות בשלבי אכלוס במספר פרויקטים דומים בארץ.

שר השיכון זאב אלקין מסר כי "משרד הבינוי והשיכון ממשיך לשים לו מטרה לקדם את מיסוד שוק השכירות ארוכת-טווח בישראל, ואנחנו נמשיך ונפעל להעצמת הפעילות. במודל זה רק השנה שיווקנו כ- 6,500 יחידות דיור להשכרה, זאת לעומת, כ-10,000 יחידות דיור בשנת 2013 עד לשנת 2021. בשנת 2022 נשווק עוד כ-10,000 יחידות דיור". 

מנכ"לית דירה להשכיר, ענבל דוד, מסרה: "אני שמחה לסגור מעגל בשיווק מוצלח של מתחם זה בשכונת הרובע הבינלאומי בלוד, אשר תוכננה כולה על-ידי זרוע התכנון של 'דירה להשכיר', בשיתוף עם העיר ואשר תכלול כ-11,500 יחידות דיור".

מנהל רשות מקרקעי ישראל, יעקב קוינט, מסר: "רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון מקדמים הקמתו של רובע ענק בלוד בהיקף של 12,000 יחידות דיור. עד כה שיווקנו קרקעות בהיקף של כ-4,300 יחידות דיור במסלול מחיר מטרה המבטיח מחירים מוזלים ממחירי השוק למחוסרי דיור. אנו מברכים על הצלחת המכרז הנוכחי בשיתוף עם דירה להשכיר לבניית 300 יחידות דיור לדיור להשכרה לטווח ארוך, ומקווים שגם המכרז הבא אחריו, ובו כ-720 יחידות דיור להשכרה, יסתיים בהצלחה".

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, מסר: "השיווק האחרון מתווסף לעוד שיווקים מוצלחים בתקופה האחרונה שמסמנים את העיר לוד כאפשרות הדיור, המסחר והתעסוקה הטובים ביותר בשנים הקרובות".

רמי נוסבאום, יו"ר קבוצת אשטרום, מסר: "נמשיך להוביל את תחום הדיור להשכרה ארוכת-טווח בישראל, כשבאמתחתנו צבר של 2,000 יחידות דיור בשלבים שונים בכל רחבי הארץ. בכוונתנו להעמיק פעילות זו לצד ייזום, בנייה, חדשנות ונדל"ן מניב שאנו מנהלים במכלול קבוצת אשטרום".