דירקטוריון IBC אישר הבוקר את המינויים של נתי כהן ויוסי חבר

נתי כהן, מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, ימונה לתפקיד יו"ר IBC, ויוסי חבר, סמנכ"ל הכספים היוצא של הוט, ימונה למ"מ מנכ"ל IBC • המינויים נחשפו אתמול בגלובס

נתי כהן / צילום: איל יצהר
נתי כהן / צילום: איל יצהר

דירקטוריון חברת IBC אישר הבוקר (ג') את מינויים של נתי כהן ויוסי חבר. כהן ימונה לתפקיד יו"ר IBC ויחליף בתפקידו את מישאל וקנין. חבר ימונה לתפקיד ממלא-מקום המנכ"ל ויחליף את אמיר לוי שפורש. המינויים נחשפו אתמול בגלובס.

נתי כהן שימש כמנכ"ל משרד התקשורת וקודם לכן שימש כקצין קשר ותקשוב ראשי בדרגת תא"ל. הוא בעל היכרות עמוקה וממושכת עם שוק התקשורת.

יוסי חבר שימש כסמנכ"ל הכספים של הוט במשך חמש שנים ועבד בחברה במשך כ-14 שנים בתפקידים שונים, וכמי שעסק בכניסת הוט ל-IBC, הוא מכיר היטב את עולמות הפיננסים והסיבים.

מבעלי המניות של IBC נמסר: "אנו מבקשים להודות למישאל ולאמיר על שירות יוצא דופן והובלה של חזון פריסת הסיבים למציאות - בזכותם כבר 730 אלף משקי בית בישראל נהנים מנגישות לרשת הסיבים האופטיים המתקדמת של החברה. החברה מברכת על המינוי של נתי כהן ליו"ר החברה ושל יוסי חבר לממלא-מקום המנכ"ל. מדובר בשילוב מנצח שימשיך ויוביל את החברה קדימה לעבר החזון שלה - פריסה של כ-2 מיליון בתי אב עד שנת 2025 והובלת שוק הסיבים בישראל".