אחרי שפרשה מהמובייל: במה התמקדו ההכרזות של חברת LG בתערוכת CES?

טלוויזיות שנראות כמו ציור, מסך אלחוטי עם מעמד נייד, מסכי מחשב שמנסים לענות על הפעולות האינטנסיביות ביותר ועוד: אלה הן ההכרזות הגדולות של LG מתערוכת הטכנולוגיה הגדולה בעולם

טלוויזיה G2 / צילום: יח''צ LG
טלוויזיה G2 / צילום: יח''צ LG

חברת LG, זו שעזבה בשנה שחלפה את עסקי המובייל, הכריזה השבוע בתערוכת הטכנולוגיה הגדולה בעולם, על המוצרים החדשים שלה. רוב החברות מכריזות על מוצרים וטכנולוגיות בצורה נפרדת, אז נסכם כאן את ההכרזות החשובות של חברת LG.

ראשית, החברה הכריזה על ליין מסכי טלוויזיה חדש לשנה הקרובה, כשהפרימיום שלה אלו טלוויזיות ה-OLED. בשתי הסדרות החדשות של החברה שולבו טכנולוגיית ה-OLED evo - מה שמספק בהירות גבוהה יותר ותמונות יותר מציאותיות.

סדרת G2 של LG כוללת דגם חדש בגודל 83 אינץ' ואת דגם ה- OLED הראשון בעולם בגודל 97 אינץ'. הטלוויזיות מסדרת G2 מופעלות על ידי המעבד החכם החדש LG α (Alpha) 9 Gen 5 וטכנולוגיית Brightness Booster, זו המספקת בהירות רבה עוד יותר באמצעות פיזור חום משופר ואלגוריתם מתקדם יותר. הסדרה השנייה, ה-C2, מציעה מבחר רחב גדלי מסך עם סך של שישה מסכים: טלוויזיית ה-OLED הראשונה בעולם בגודל 42 אינץ', לצד דגמי 48, 55, 65, 77, 83 אינץ'.

טלוויזיה G2 / צילום: יח''צ LG
 טלוויזיה G2 / צילום: יח''צ LG

לפי LG, הפאנלים בדגמי ה-OLED החדשים אושרו ע"י סוכנות סדיקות המוצרים העולמית Intertek ל-100% דיוק צבע ו-100% אחוזי טווח צבע. בנוסף, לפי החברה "הפאנלים OLED של LG זכו להכרה גם על ידי TÜV Rheinland בזכות פליטת אור כחול נמוכה במיוחד, והם הראשונים בעולם שעומדים בדרישת פליטת האור הכחול הנמוכה של סוכנות תקינת בריאות האמריקאית Eyesafe".

לצד אלו, החברה גם חשפה קו טלוויזיות QNED הכולל טכנולוגיית Quantum Dot NanoCell של LG, מה שמציע איכות תמונה טובה יותר בצבעים מגוונים ועשירים. LG QNED Mini LED TV מציע ניגודיות משופרת לפי החברה בזכות טכנולוגיית דיוק העמעום של החברה. לצד זאת, כל הדגמים החל מסדרת QNED90 מאושרים ל-100% עקביות צבע.

LG QNED Mini LED TV / צילום: יח''צ LG
 LG QNED Mini LED TV / צילום: יח''צ LG

כחלק מסדרת הטלוויזיות Lifestyle החדשה, החברה מצביעה על מוצרים שמתמקדים בחוויית השהייה בבית - משמע ההבנה שאנשים יותר בבתים, וניסיון לייצר חוויה שמתמזגת יותר טוב מבחינת השימושים ומבחינת עיצוב הבית. LG השיקה לדוגמה את LG Object TV, שנראה כאילו מדובר בציור. אפשר לשלוט בעזרת השלט על היחס בין כמה מסך רוצים וכמה כיסוי הבד יסתיר חלקים מהמסך.

LG Object TV / צילום: יח''צ LG
 LG Object TV / צילום: יח''צ LG

במצב תצוגה מלאה (משמע, הכיסוי אינו מכסה שום חלק מהמסך), פאנל ה-OLED Evo בגודל 65 אינץ', עם הבטחה לחווית צפייה מדהימה. כשהטלוויזיה מוגדרת למצב Line View, תצוגת שורה (משמע הכיסוי מסתיר חלק נרחב מהמסך), היא יכולה לעזור למשתמשים לנהל יומן בעזרת תאריך ושעון, להפוך לנגן שמע או להציג אוסף של תמונות אקסקלוסיביות של חלל וטבע.

LG Object TV / צילום: יח''צ LG
 LG Object TV / צילום: יח''צ LG

טלוויזיה נוספת ש-LG הכריזה, היא LG StanbyME. הרעיון מאחורי המכשיר הזה הוא לאפשר הרגלי צפייה שונים - מדובר במסך טלוויזיה בגודל 27 אינץ' עם סוללה מובנית, כך שהיא אלחוטית ומחוברת למעמד נייד עם גלגלים. הטלוויזיה מאפשרת צפייה של שלוש שעות לפני הטעינה. ניתן לסובב את המסך, להטות אותו או להעמיד אותו. גם כאן, יש שלט רחוק שיעזור לשלוט בצורה אינטואיטיבית על החוויה הזו. לטלוויזיה כיסוי אחורי בחיפוי בד.

LG StanbyME / צילום: יח''צ LG
 LG StanbyME / צילום: יח''צ LG

החברה השיקה השבוע גם מסכי מחשב חדשים עבור יוצרי תוכן ומדיה, שהשימוש שלהם אינטנסיבי יותר. מסכי LG UltraFineTM OLED Pro 2022 מגיעים בגדלי 32 ו-27 אינץ' של 4K UHD, 3,840 x 2,160. יחס הניגודיות של המסכים הוא 1,000,000:1 וטווח הצבעים מכסה 99% במפרט DCI-P3 - או במילים אחרות, ניסיון שאפתני של LG לספק מוצר שיענה על הפעולות והעבודות האינטנסיביות ביותר.

LG UltraFineTM OLED Pro 2022 / צילום: יח''צ LG
 LG UltraFineTM OLED Pro 2022 / צילום: יח''צ LG

הכרזה נוספת של LG בתקופה האחרונה, היא מחשב הנייד הראשון שלה שמיועד לגיימינג, דגם 17G90Q בסדרת UltraGear. המחשב זכה בפרס החדשנות בתערוכת CES, משלב מעבד של חברת אינטל, הטייגר לייק H מהדור ה-11, מסך בגודל 17 אינץ' ברזולוציית FHD עם כרטיס מסך NVIDIA GeForceTM RTX 3080 Max-Q, ועם קצב ריענון של 300 הרץ. למחשב יש זיכרון הרצה של 16/32 גיגה, זיכרון אחסון של עד 1 טרהבייט. המחשב שוקל 2.64 ק"ג.

Ultragear 17G90Q / צילום: יח''צ LG
 Ultragear 17G90Q / צילום: יח''צ LG