לאחר 5 שנים: בועז ביסמוט מסיים את תפקידו כעורך "ישראל היום"

ביסמוט נכנס לתפקיד לפני 5 שנים, במהלכן הפך ל"פנים" של ישראל היום - של הקו הימני ובעיקר של רה"מ לשעבר נתניהו • עפ"י גורמים בענף התקשורת, ברקע פרישתו עומדים חילוקי דעות מערכתיים עם המו"ל והבעלים מרים אדלסון

בועז ביסמוט / צילום: אלון רון
בועז ביסמוט / צילום: אלון רון

5 שנים לאחר שנכנס לתפקיד העורך הראשי של העיתון "ישראל היום", בועז ביסמוט פורש מתפקידו. על פי גורמים בענף התקשורת, ברקע פרישתו עומדים חילוקי דעות מערכתיים עם המו"ל והבעלים מרים אדלסון, שמעוניינת להחליף את הקו המערכתי הניצי שקידם בעיקר את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו,  בקו ימני המקדם את ראש הממשלה הנוכחי נפתלי בנט.

ביסמוט נכנס לתפקיד לפני 5 שנים, במהלכן הפך ל"פנים" של "ישראל היום" - של הקו הימני ובעיקר של ראש הממשלה לשעבר נתניהו. עם הזמן הפך ביסמוט פרשן קבוע בפאנל "אולפן שישי" בחדשות 12 ואף זכה לחיקוי קבוע בתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת".

את ביסמוט יחליף באופן זמני עמר לחמנוביץ, שמכהן בתפקיד עורך המוסף "ישראל השבוע". על פי מקורבים, מדובר בעורך מתון, נוח, "שלא צפוי להפוך להיות פרזנטור באולפנים".

לדברי ביסמוט, "אחרי כמעט 5 שנים בתפקיד העורך הראשי של העיתון מספר 1, הגעתי לתחושה של מיצוי. נתתי את כולי, ועתה אני מציב בפניי אתגרים חדשים. אני מבקש להודות למשפחת אדלסון, לד"ר מרים אדלסון, מו"ל 'ישראל היום', ולמר שלדון אדלסון ז"ל, על שהפקידו בידיי את עריכת העיתון".

ד"ר מרים אדלסון, מו"ל "ישראל היום", מסרה: "בועז ביסמוט ביצע את תפקידו בשליחות ובמצוינות. ביסמוט תרם לעיתון כשקידם אותו לעידן הדיגיטלי, בעברית ובאנגלית, ואלה רק מקצת הישגיו בעריכת העיתון. זה הזמן להגיד תודה ויישר כוח".