הישראלית שתעזור לפפסיקו ולמאסטרקארד לפתח עובדים

שיתופי-הפעולה האחרונים של חברת Gloat הישראלית, שפיתחה מערכת לניהול ופיתוח עובדים • וגם: מוביליון ונצ'רס הכריזה על צירוף משקיע ושיתוף-פעולה אסטרטגי • אירועים ומינויים

מימין: מנכ''ל Gloat בן ראובני, סמנכ''ל הטכנולוגיות עמיחי שטראובר וסמנכ''ל השיווק  דני שטיינברג / צילום: יח''צ
מימין: מנכ''ל Gloat בן ראובני, סמנכ''ל הטכנולוגיות עמיחי שטראובר וסמנכ''ל השיווק דני שטיינברג / צילום: יח''צ

חברת Gloat הישראלית, שפיתחה מערכת לניהול ופיתוח עובדים, חתמה לאחרונה על מספר שיתופי-פעולה חדשים עם החברות הגלובליות HSBC, Pepsico ,MetLife, Novartis, Nestle ו-MasterCard.

שיתוף-הפעולה ישנה את אופן שימור העובדים בארגונים וכל אחד משיתופי-הפעולה מוערך במיליוני דולרים. החברה תטמיע את המוצר שלה בקרב עובדי התאגידים בלמעלה מ-200 מדינות בעולם ותסייע למיליוני עובדים.

הטכנולוגיה של Gloat משמשת לפיתוח, שימור וגיוס פנימי של עובדים. הפלטפורמה שפיתחו בחברה מתבססת על אינטליגנציה מלאכותית, למעשה כותבת מחדש את ההסכם שבין ארגונים ועובדיהם. המערכת מציעה על בסיס דאטה, הזדמנויות שוות לצמיחה מקצועית בארגון עצמו, דוגמת פרויקטים חוצי מחלקות, מנטורינג או תוכניות לימוד שיעזרו להם ברכישת כישורים חדשים. דבר נוסף שהמערכת מציעה, הוא משרות מלאות ואפשרויות קידום בכל הארגון. 

הפלטפורמה מנתחת מיליוני מסלולי קריירה אפשריים בכל רגע נתון, ועוקבת אחר הפרופיל המקצועי והישגיו של כל עובד. הארגונים שעובדים עם גלאוט יקבלו בממוצע עשרות אלפי שעות עבודה נוספות בשנה מהעובדים שלה, גמישות ועמידות גבוהה יותר בפני שינויים קיצוניים בשוק. העובדים מצידם, יקבלו הזדמנויות פיתוח שבעבר היו סגורות עבורם.

בן ראובני, מייסד שותף ומנכ"ל גלאוט, אמר: ״אנחנו גאים לשתף פעולה עם החברות הגדולות בעולם. גלאוט היא מובילת קטגוריית הטכנולוגיות המתקדמות לניהול ושימור עובדים, ובכך משפיעה בכל יום על הקריירה של מיליוני אנשים באופן ישיר״.

גלאוט הוקמה בשנת 2015 על ידי בן ראובני, עמיחי שרייבר, ודני שטיינברג. לחברה משרדים בתל אביב, ניו יורק, לונדון ומלבורן בה מועסקים 230 עובדים, 150 מהם בישראל. החברה גייסה עד כה 92 מיליון דולר בשלושה סבבי גיוס.

אזור התעשייה

קבוצת עפיפי ומוביליון "יחכימו" ציי רכב

מוביליון ונצ'רס הכריזה על צירוף משקיע ושיתוף-פעולה אסטרטגי עם קבוצת עפיפי מנצרת אשר במסגרתו תטמיע הקבוצה פתרונות חכמים בצי כלי הרכב. הקבוצה הצטרפה לקרן שהיקפה הנוכחי 30 מיליון דולר, ותטמיע חלק מהסטארט-אפים בכלי הרכב שלה (שכוללים 1250 אוטובוסים ובהם "נתיב אקספרס" שמפעילה קוים סדירים).

קבוצת עפיפי החלה כעסק משפחתי בשנת 1927 והפכה לתאגיד עם למעלה מ-20 חברות וכ-2500 עובדים. הפעילות של הקבוצה מחולקת לארבע חטיבות: חטיבת התחבורה והלוגיסטיקה שכוללת חמש חברות תחבורה ציבורית ומעל ל-1250 אוטובוסים, חטיבת התיירות והאירוח שכוללת שלוש חברות תיירות בארץ ובעולם ושני בתי מלון בנצרת ובירושלים וכן חטיבת מסחר ושירותים וחטיבת נדל"ן והשקעות.

מוביליון ונצ'רס הוקמה על ידי אבי פלדמן, אייל זבידה, עידן כץ וגייל אסקרייב.

עלא עפיפי, מנהל הפיתוח העסקי של קבוצת עפיפי: "אנחנו מאמינים כי החיבור עם מוביליון ישרת את הקבוצה במגוון מישורים אסטרטגיים ויאפשר לה להיחשף לפיתוחים ולטכנולוגיות מהמובילות בעולם, דבר שיאפשר הטמעת טכנולוגיות וחדשנות מעולם המוביליטי ויוביל את הקבוצה לקדמת הבמה הטכנולוגית בענף התחבורה".

הסטארט-אפ TytoCare נרתם למען ילדים במזרח אוקראינה

הסטארט-אפ הישראלי TytoCare סיפק באמצעות קרן יוניצף של האו"ם למען הילדים 50 מכשירים טכנולוגיים מתקדמים שיאפשרו לילדים במזרח אוקראינה להיבדק במקרה הצורך מרחוק על ידי רופאים ולהיות במעקב רפואי צמוד של אחיות.

המכשירים הועברו לעשרה מרכזים רפואיים במזרח אוקראינה שמקצים אותם לילדים שנמצאים במצב רפואי שדורש מעקב צמוד. לפיזור המכשירים חשיבות רבה במקרה שהמצב באזור יחמיר ודרכים יחסמו לנסיעות.

המכשירים של טייטו מבוססי בינה מלאכותית ויאפשרו לרופאים באוקראינה ומחוצה לה לבצע בדיקות של ילדים מבלי שהם יצטרכו לצאת מבתיהם, לתת להם אבחנות מדויקות והוראות טיפול ותרופות. באמצעות המכשירים יוכלו ההורים להמשיך בבדיקות באופן עצמאי בעזרת הסברים פשוטים, כשהצוות הרפואי יקבל אונליין את הממצאים והמדדים השונים כדי לבחון את הצלחת הטיפול.

טייטו קר הוקמה בשנת 2012 על ידי דדי גלעד ועופר צדיק וגייסה עד כה 155 מיליון דולר. מכשירי הטייטו נמצאים כיום בשימוש במרבית קופות החולים ובתי החולים בישראל, וכן בקרב למעלה מ-170 בתי חולים, מבטחים וארגוני בריאות בארה"ב, אירופה ומקומות נוספים בעולם. החברה מעסיקה 200 עובדים במרכז הפיתוח בנתניה ובמשרדים בארה"ב.

חדשות טובות

רויאל קנין ואתר יד4 ישתפו פעולה למען רווחת כלבים בהשקעה מוערכת של 250 אלף שקל. שיתוף-הפעולה יהיה מבוסס על תפעול והעשרת האתר בתחומי אימוץ אחראי לכלבים, וברווחת החיים של הכלבים והסברים על ההתאמה שבין הכלבים למאמצים.