בנובמבר האחרון דיסני אמרה שהיא תיכנס למטא-וורס. עכשיו המנכ"ל מודיע על בכיר חדש שינהל את המהלך

עפ"י תזכיר ששלח המנכ"ל לעובדים, מייק ווייט יוביל את האסטרטגיה של החברה בתחום המטא-וורס • עדיין לא ברור איך דיסני תפעל בתחום • לפני שנכנס לתפקיד הזה, ווייט היה מעל לעשור בדיסני, ומוקדם יותר היה ביאהו ובקבוצת אפולו

חנות של דיסני באנגליה / צילום: Shutterstock, chrisdorney
חנות של דיסני באנגליה / צילום: Shutterstock, chrisdorney

מנכ"ל דיסני, בוב צ'אפק, הודיע לעובדים על מינוי בכיר חדש שיוביל את האסטרטגיה של החברה בתחום המטא-וורס, מייק ווייט. על-פי תזכיר שנראה על-ידי רויטרס, ווייט יהיה סגן הנשיא הבכיר של דיסני האחראי על "next generation storytelling" ועל חוויית לקוחות.

על-פי הדיווח, עדיין לא ברור עדיין איך דיסני מתכננת לפעול בעולמות הווירטואליים ואיך היא מתכוונת לעשות את הכסף ממטא-וורס, אבל בתזכיר נכתב כי המשימה של הבכיר החדש תהיה "לחבר בין העולמות הפיזיים והדיגיטליים" של דיסני. הוא אומר שיש להם הזדמנות "לחבר את היקומים האלה וליצור פרדיגמה חדשה לגמרי באופן בו הקהל חווה את הסיפורים שלנו ומעורב בהם", כך כתב.

בחודש נובמבר האחרון הודיע המנכ"ל כי דיסני מתכננת להיכנס לעולמות המטא-וורס, ואף התחום המתפתח נמצא בסדר העדיפויות האסטרטגי של החברה. הוא למעשה יקבע איך להקצות משאבים ויבנה את הצוות שיכלול בכירים בחברה. לפני שהצטרף לדיסני ב-2011 והפך לאחראי על חווית הלקוחות והפלטפורמות של דיסני, ווייט היה מנהל אסטרטגיה וטכנולוגיה ביאהו, וגם מנהל טכנולוגיות ראשי (CTO) בקבוצת אפולו.

לפי הדיווחים, ווייט ידווח לקארים דניאל, יו"ר Disney Media and Entertainment Distribution ולג'וש ד'אמארו, יו"ר הפארקים של החברה.