סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, אסף אזולאי, עובר ל-Team8

אזולאי עובר לחברת Team8 המקימה ומשקיעה בחברות טכנולוגיות בעולמות הסייבר, הדאטה והפינטק, שם יכהן כסמנכ"ל השיווק • בתפקידו בבנק הפועלים היה אחראי בין היתר על קידום השיווק של אפליקציית bit

אסף אזולאי / צילום: ענבל מרמרי
אסף אזולאי / צילום: ענבל מרמרי

אסף אזולאי, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, עוזב את הבנק לאחר חמש שנים בתפקיד ומצטרף לקבוצת Team8. הוא יכהן כסמנכ"ל השיווק של הקבוצה.

על-פי הודעת Team8, במסגרת תפקידו אזולאי יהיה אחראי על האסטרטגיה השיווקית של הקבוצה והקרנות שלה, על קידומן בקרב יזמים ומשקיעים בארץ ובעולם וכן על ליווי של חברות הפורטפוליו. המינוי ייכנס לתוקפו בעוד כשלושה חודשים.

בחמש השנים האחרונות בהן כיהן כסמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, הוביל אזולאי בין היתר את קידום האסטרטגיה השיווקית והפרסומית של אפליקציית bit, את קידום "פועלים הייטק" ועוד. הוא גם שימש כנציג הבנק לאיחוד האמירויות ולבחריין לאחר חתימת "הסכמי אברהם". בעבר היה המנכ"ל של BBDO IM, חברת הייעוץ האסטרטגי מקבוצת גיתם BBDO.

Team8, המקימה ומשקיעה בחברות טכנולוגיות בעולמות הסייבר, הדאטה והפינטק, חוברת ליזמים לאיתור הזדמנויות בשוק ופיתוח רעיונות להקמת חברות טכנולוגיות. הקבוצה הקימה בנוסף קרן הון סיכון המשקיעה בשלבים מוקדמים (Seed, A).

נדב צפריר, מייסד ושותף מנהל, Team8, מסר: "כדי לחבור אל היזמים הטובים ביותר בתעשייה, אנחנו חייבים ליצור עבורם ערך יוצא דופן. לשם כך צירפנו בשנתיים האחרונות שורה של שותפות ושותפים מדהימים שהביאו עימם ניסיון ומיומנויות ייחודיים. הצטרפותו של אסף מסמלת את המשך התרחבות זו, ואני סמוך ובטוח שאסף יתרום מניסיונו הרב לקבוצה ולחברות הפורטפוליו שלה". 

אסף אזולאי מסר: "אני נלהב לעבור לפרק חיים חדש בעולמות טכנולוגיים גלובליים בקבוצת Team8 - קבוצה עולמית מובילה עם אנשים יוצאי דופן שעושים דברים אחרת. לקבוצה יש מודל ייחודי בו היא חוברת ליזמים לפיתוח רעיונות יחד ומשקיעה בהם, בחיבור לאקוסיסטם של חברות בינלאומיות. בראשה עומדים שותפים מובילים בתחומים מגוונים שרוצים לשנות את העולם ולקדם את החיים בו, ואני שמח להצטרף אליהם למסע הזה ומודה להם על האמון.

"אני מסיים 5 שנים מרתקות בהן זכיתי לעבוד לצד אנשים מקצוענים עם נשמה, ומודה על הזכות שניתנה לי על-ידי המנכ"לים דב קוטלר ואריק פינטו ויושבי-הראש ראובן קרופיק ועודד ערן ז"ל, לצד חבריי בהנהלת הבנק. אשאיר אחרי צוות מדהים - ביחד קידמנו את מובילות הבנק ומותגיו, הובלנו שיווק עם ערכים ונשמה עם השותפים שלנו בבנק ומחוצה לו, תוך ראייה בלתי פוסקת של הלקוח וצרכיו - במיוחד בתקופת הקורונה".

מנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר, מסר: "אסף הביא חשיבה יצירתית, חדשנית ורעננה לשולחן ההנהלה והיה שותף למהלכים גדולים למען לקוחותינו. הוא יחסר לי ולמנהלים בבנק, ואנו בטוחים שיצליח גם בדרכו החדשה".