דוחות חזקים לאופל בלאנס: המניה מזנקת ב-6% בעקבות התוצאות

דני מזרחי, מנכ"ל אופל בלאנס: "אסטרטגיית החיתום הקפדנית שלנו הוכיחה עצמה, ואנו מסכמים שנת שיא עם צמיחה בכל הפרמטרים"

דני מזרחי, מנכ''ל אופל בלאנס / צילום: יח''צ
דני מזרחי, מנכ''ל אופל בלאנס / צילום: יח''צ

חברת אופל בלאנס, הפועלת בתחום האשראי החוץ-בנקאי, דיווחה היום (ד') כי ההכנסות משירותים פיננסיים ברבעון הרביעי של שנת 2021 הסתכמו בכ-19.8 מיליון שקל, גידול של כ-48% ביחס להכנסות של כ-13.4 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2020. ההכנסות משירותים פיננסיים בשנת 2021 הסתכמו בשיא של כ-67.2 מיליון שקל, גידול של כ-17% ביחס להכנסות של כ-57.5 מיליון שקל בשנת 2020.

בשורה התחתונה דיווחה החברה כי הרווח הנקי ברבעון הרביעי הסתכם בשיא של כ-7.8 מיליון שקל, גידול של 47% בהשוואה לרווח ברבעון הרביעי של שנת 2020. הרווח הנקי בשנת 2021 גדל ב-31% ועמד על 26.9 מיליון שקל.

מניית אופל בלאנס  מזנקת בכ-6% בעקבות הדוחות. שוויה של החברה בבורסה עומד על כ-317 מיליון שקל. 

דני מזרחי, מנכ"ל אופל בלאנס, ציין כי "אסטרטגיית החיתום הקפדנית שלנו הוכיחה עצמה, ואנו מסכמים שנת שיא עם צמיחה בכל הפרמטרים. קיים ביקוש גובר לאשראי ואופל בלאנס ערוכה לכך עם סל פתרונות מלא הכולל מגוון רחב של שירותים ללקוחות ובכלל זה מימון כנגד בטחונות, משכנתאות לכל מטרה, ניכיון שיקים, סליקה ועוד. במקביל לפעילות אל מול העסקים הקטנים והבינוניים אופל פועלת להגדלת נוכחותה בתחום האשראי הצרכני".

"לצד הצמיחה בפעילות הליבה אנו שמחים לדווח על גידול נאה בחטיבת המשכנתאות לכל מטרה המהווה מנוע צמיחה נוסף לקבוצה. תיק המשכנתאות נכון למועד הדו"ח מסתכם בכ-30 מיליון שקל, ואנו צופים כי מגמת הצמיחה של חטיבה זו תימשך. בהתאם לכך הצבנו יעד למתן משכנתאות בהיקף של 80 מיליון שקל, עד סוף 2022. בהתאם למדיניות החברה, אנו מחלקים דיבידנד בפעם ה-20 ברציפות, והפעם בהיקף של 4.4 מיליון שקל".