מגדל שוקי הון: זינוק של 107% ברווח הנקי ב-2021

עוד מציג מגדל שוקי הון בסיכום שנתי עלייה של כ-39% בהכנסות, שהגיעו לכ-241 מיליון שקל, ועלייה ניכרת גם בהיקף הנכסים המנוהלים, שצמחו בכ-33% לסכום של כ-59 מיליארד שקל - שיא כל הזמנים עבור בית ההשקעות מקבוצת מגדל

שגיא שטיין, מנכ''ל מגדל שוקי הון / צילום: פוטו פרג׳
שגיא שטיין, מנכ''ל מגדל שוקי הון / צילום: פוטו פרג׳

בית ההשקעות מגדל שוקי הון רשם בשנה החולפת תוצאות שיא, בראשן נרשם זינוק של 109% ברווח (לפני מס) שהגיע לכ-59 מיליון שקל. סכום זה משקף קפיצה של כמעט פי 3 ביחס לרווחי בית ההשקעות (לפני מס) בשנת 2019, טרום הקורונה, אז הם הסתכמו בכ-20 מיליון שקל. זאת נוכח הצמיחה הנרחבת הנרשמת בפעילויותיו.

עוד מציג מגדל שוקי הון בסיכום שנתי עלייה של כ-39% בהכנסות, שהגיעו לכ-241 מיליון שקל, ועלייה ניכרת גם בהיקף הנכסים המנוהלים, שצמחו בכ-33% לסכום של כ-59 מיליארד שקל - שיא כל הזמנים עבור בית ההשקעות מקבוצת מגדל ובניהולו של שגיא שטיין. 

חברת קרנות הנאמנות של מגדל שוקי הון סיכמה את 2021 כמגייסת הגדולה ביותר בתעשייה, לאחר שעשתה זאת גם בשנת 2020. החברה רשמה הישג חסר תקדים בתעשיית קרנות הנאמנות כשהובילה את הגיוסים בענף 20 חודשים ברציפות, במהלכן גייסה בקרנות הנאמנות סכום של כ-9.2 מיליארד שקל ובפער ניכר מהמתחרים.

חברת ניהול התיקים גייסה כ-1.2 מיליארד שקל, צמחה בהכנסות השנתיות בכ-41% ובכ-26% בנכסים המנוהלים. קרן הסייבר MCM ללקוחות זרים צמחה בשנה החולפת בכ-13% לכ-117 מיליון דולר.

עוד במסגרת פעילות בית ההשקעות בשנה החולפת, הוא הנפיק מספר מוצרים אלטרנטיביים חדשים ופתח סוכנות ביטוח חדשה.

המנכ"ל שגיא שטיין מסר עם פרסום התוצאות העסקיות כי "מאחורי ההישגים עומדת האסטרטגיה העסקית שלנו, והיא מחד לייצר ערך למשקיעים באמצעות ניהול השקעות מסורתי איכותי, ומאידך הנפקת מגוון מוצרים ופתרונות השקעה ייחודיים".