יורם אלטמן מונה לממלא-מקום מנכ"ל רשת במקום אבי בן טל

בסוף פברואר הודיע בן טל על סיום תפקידו כמנכ"ל רשת 13, לאחר קצת יותר משנתיים בתפקיד • ברשת החליטו לצאת למשימת גיוס ארוכה, אך הבינו שבלתי אפשרי לנהל ערוץ בתקופה ביניים כה ממושכת, ועל כן מינו ממלא-מקום זמני • אלטמן משמש כנציג בעלי המניות גם בדירקטוריון רשת וגם בדירקטוריון חדשות 13

יורם אלטמן / צילום: איל יצהר
יורם אלטמן / צילום: איל יצהר

יורם אלטמן, בעלי גרוויטי, מונה לממלא-מקום מנכ"ל רשת במקום אבי בן טל.

בסוף פברואר הודיע בן טל על סיום תפקידו כמנכ"ל רשת 13, לאחר קצת יותר משנתיים בתפקיד. על-פי ההודעה הרשמית, בן טל ביקש מהדירקטוריון לסיים את תפקידו, ו"הדירקטוריון קיבל את בקשתו".

על-פי גורמים המקורבים לערוץ, המהלך של בן טל לא נולד בחלל ריק. לדבריהם, מערכת היחסים בינו לבין היו"ר נדב טופולסקי - שהוא גם הנציג של בעל השליטה, לן בלווטניק, ומחזיק בעצמו מניות בערוץ - עלתה על שרטון. כפי שחשפנו בגלובס, בין השניים נרשמו בחודשים האחרונים היתקלויות לא נעימות.

כפי שנחשף לראשונה בגלובס, בעלי המניות ברשת החליטו לצאת למשימת גיוס ארוכה באמצעות חברת השמת הבכירים סוואנה. נראה כי בעלי המניות הבינו כי בלתי אפשרי לנהל ערוץ בתקופת ביניים כה ממושכת, והחליטו למנות ממלא-מקום זמני. אלטמן משמש כנציג בעלי המניות גם בדירקטוריון רשת וגם בדירקטוריון חברת החדשות של רשת.

במייל שנשלח היום (ה') לחברה, והגיע לידי גלובס, כתב יו"ר רשת נדב טופולסקי כי "יורם יוביל את משימת ניהול הערוץ במהלך החודשים הקרובים, עד לסיום תהליך איתור המנכ"ל/ית הבא/ה לרשת 13. בעת הקרובה יתקיים הליך חפיפה בין אבי ויורם, ואני סומך עליכם שתסייעו לשניהם, על-מנת שנוכל להמשיך ולבסס את פעילות הערוץ בשילוב כוחות ובשיתוף-פעולה פורה. אני מודע לעובדה שיש לא מעט אתגרים בגזרות שונות בחברה, אבל אני באמת מאמין שאם נעבוד נכון ונחלום רחוק, נוכל למקסם את הפוטנציאל של רשת 13".