פתיחת מלון קמפינסקי התעכבה, האורחים הופנו לבתי מלון אחרים בת"א

המחיר ההתחלתי ללילה במלון קמפינסקי בת"א עמד על 2,000 שקל, והמזמינים הראשונים אומנם שילמו, אך את חופשתם, או לפחות חלק ממנה, הם העבירו במלונות אחרים, היות שהמלון לא קיבל את כל האישורים להפעלתו • כעת מדגישים בחברה כי הבעיה הבירוקרטית נפתרה, וכי המלון ייפתח מחר בבוקר

מלון דיויד קמפינסקי תל אביב / צילום: יח''צ
מלון דיויד קמפינסקי תל אביב / צילום: יח''צ

פתיחת מלון קמפינסקי התעכבה, ואורחים הועברו ללינה במלונות אחרים בתל אביב. מלון קמפינסקי הוא מלון יוקרה והסנונית הראשונה של הרשת הבינלאומית בישראל, שלאחר שמונה שנות בנייה בתל אביב אמור היה לפתוח שעריו לפני מספר שבועות - אך לאור קשיים בירוקרטיים הוא נותר סגור. אורחים שהזמינו חדר במלון, כך מפרסם אתר ynet, הופנו ללינה במלונות אחרים בעיר בהם הילטון ודיוויד אינטרקונטיננטל.

בסוף חודש מרץ נחנך המלון ה-80 של הרשת העולמית. המלון מתנשא לגובה של 34 קומות וכולל 250 חדרים, בהם עשרות סוויטות כולל סוויטת ענק בשטח של 380 מ"ר. במעמד ההשקה נאמר כי תפוסת המלון לקראת הפסח תעמוד על 40%, היות שלא כל החדרים נפתחו, וכי ההעדפה היא להתחיל לקבל אורחים באופן מדורג.

המחיר ההתחלתי ללילה במלון קמפינסקי עמד על 2,000 שקל, והמזמינים הראשונים אומנם שילמו, אך את חופשתם, או לפחות חלק ממנה, הם העבירו במלונות אחרים, היות שהמלון לא קיבל את כל האישורים להפעלתו.

כעת מדגישים במלון כי הבעיה הבירוקרטית נפתרה, וכי מחר (ג') בבוקר ייכנס האורח הראשון לקמפינסקי. עוד נאמר כי העיכובים בשל ההמתנה לקבלת האישורים נבעו מסיבות שאינן תלויות בהנהלת המלון.

ממלון דיויד קמפינסקי תל אביב נמסר: "אנו שמחים לבשר שהמלון ייפתח מחר בבוקר, לאחר שהתקבלו כל האישורים להם המתנו. האורחים שהגיעו בסוף השבוע שעבר ובתחילת שבוע זה, פוצו בחופשת חינם במלון הילטון, וממחר הם יוכלו להתאכסן במלון, כמו רוב האורחים הצפויים להגיע לקראת החג".