מנכ"ל שטראוס: פיצוי כפול עבור מוצרי שוקולד של עלית שרכשתם

בסרטון שפרסם מנכ"ל שטראוס אייל דרור, הוא אמר כי הוא "מודע לעוגמת-הנפש ורוצה לעדכן שלצד כל הפעולות שאנחנו עושים ביממה האחרונה בהתמודדות עם האירוע, כל לקוח שיפנה אלינו יקבל פיצוי כפול על כל מוצר של עלית שנרכשו" • שעות ספורות לאחר פרסום הסרטון, משרד הבריאות דיווח כי עודכן ע"י שטראוס שתוצאות בדיקות המעבדה על המוצרים המוגמרים הגיעה אליהם והתבררה כחיובית

מנכ"ל שטראוס, אייל דרור / צילום: שלומי יוסף
מנכ"ל שטראוס, אייל דרור / צילום: שלומי יוסף

מנכ"ל שטראוס, אייל דרור, פרסם הערב (ג') סרטון בו הוא מכריז כי כל לקוח שיפנה למוקד שירות הלקוחות של החברה, יקבל פיצוי כפול על כל מוצר של עלית שנרכש.

שעות ספורות לאחר פרסום הסרטון, דיווח משרד הבריאות כי עודכן ע"י שטראוס כי תוצאות בדיקות המעבדה על המוצרים המוגמרים הגיעה אליהם והתבררה כחיובית. בציוץ בטוויטר של משרד הבריאות נכתב כי "מובהר כי כלל המוצרים הללו הינם במסגרת ההחזרה היזומה שכבר בוצעה על ידי היצרן". בהבהרה שפרסם משרד הבריאות היום בשעות הבוקר נכתב כי התוצאות למוצרים שכבר הגיעו לחנויות צפויות להגיע מחר, כך שהניסוח האחרון אינו מבהיר האם התוצאות החיוביות שהגיעו הערב מתייחסות למוצרים שלא יצאו מהמפעל או למוצרים שהוחזרו מהחנויות או מהלקוחות במסגרת הריקול.

עוד נכתב כי "משרד הבריאות ביצע לאורך היום ביקורת שבמסגרתה נעשו מספר פעולות בדיקה נוספות שלאחריהן יוחלט על הצעדים הבאים". 

בסרטון שפורסם הערב אומר דרור כי "ביממה האחרונה אנחנו נמצאים בדיאלוג אתכם הצרכנים ומשתדלים לתת מענה לכל החששות שלכם. אני מודע לעוגמת-הנפש ורוצה לעדכן שלצד כל הפעולות שאנחנו עושים ביממה האחרונה בהתמודדות עם האירוע, כל לקוח שיפנה אלינו יקבל פיצוי כפול על כל מוצר של עלית שנרכשו. אני מודע לכך שיש זמני המתנה ארוכים במוקדי השירות ואנחנו מתגברים כל העת. אני מבטיח שנחזור לכל הפונים גם אם זה ייקח לנו כמה ימים".

בסרטון עדכן דרור כי ברגע שיגיעו תוצאות המעבדה הן יובאו לידיעת ציבור הצרכנים. דרור סיים את הסרטון באומרו "אנו עושים הכל כדי לתקן את התקלה ולהחזיר את המוצרים שלנו למדפים".