אפי נוה הגיש תלונה במשטרה בעקבות דליפה לרשת של התכתבויות פרטיות שלו

בשלהי 2018 נפרצו הטלפונים של אפי נוה בניצוחה של הדס שטייף, שעיינה בחומרים והתכוונה לשדר חומרים מתוכם • בתלונה נכתב כי הפרסום "כולל תכתובות מלאות, באורך עשרות עמודים... ברי כי פרסומים אלה מנוגדים לדין – מקורם בגניבה ופריצה של הטלפונים"

אפי נוה / צילום: שלומי יוסף
אפי נוה / צילום: שלומי יוסף

ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נוה, הגיש באמצעות עורך דינו בעז בן צור תלונה במשטרה - זאת בעקבות דליפה לרשת של התכתבויות פרטיות של נוה עם גורמים מוכרים מאוד, מתוך הטלפון הפרוץ של נוה. זאת, בניגוד לצווי איסור פרסום החלים בעניין. 

בתגובה לתלונתו של אפי נוה, הדס שטייף הגישה בצהריים (ו') תלונה במשטרת קרית מלאכי נגד אפי נוה. בתלונתה טוענת שטייף כי התלונה של נוה נגדה היא תלונה שווא כוזבת .

נזכיר כי בשלהי 2018 נפרצו הטלפונים של אפי נוה בניצוחה של הדס שטייף, שעיינה בחומרים והתכוונה לשדר חומרים מתוכם. בהמשך העבירה שטייף עותק לידי המשטרה, שהובילה לפתיחה בחקירה פלילית נגדו שלא הובילה לבסוף להגשת כתב אישום.

בתלונה נכתב כי הפרסום "כולל תכתובות מלאות, באורך עשרות עמודים... ברי כי פרסומים אלה מנוגדים לדין - מקורם בגניבה ופריצה של הטלפונים. פרסומם מהווה פגיעה חמורה בפרטיות של מרשנו והאנשים עימם התכתב; והפרסום מנוגד לשני צווי איסור פרסום".

עוד נטען במכתב התלונה כי אין מדובר בחומרי הגלם כפי שמצויים בידי רשויות האכיפה, שם ההתכתבויות מצויות בפורמט טקסט פשוט, דבר המוכיח כי מקור הדליפה בשטייף או מי מטעמה , "שכן שטייף ושותפיה למעשי העבירה הם היחידים (מלבד המשטרה) שהחזיקו בטלפונים הפיזיים של מרשנו".

נוה מזהיר כי אם המשטרה לא תמהר לאכוף את צו איסור הפרסום ולאתר את מקור הדליפה, ייחשפו בהמשך התכתבויות עם שורת גורמים בכירים כולל שרים, שופטים בכירים ומשפטנים בכירים.

יש לציין כי לאחר ששטייף קיבלה חסינות על הפריצה והחדירה לטלפונים של נוה היא נחקרה בהמשך על הדלפת חומרים מתוך הטלפון הנייד של נוה. שטייף הכחישה בתוקף כי הדליפה את החומרים והתיק נגדה ונגד גורם נוסף נסגר מחוסר ראיות. אולם כאמור ההדלפה הנוכחית מוכיחה לכאורה כי שורש ההדלפה איננו במשטרה.