ממגדל לראשות סוכנות בבעלות החברה: ליאור רביב מונה למנכ"ל מבטח סימון

רביב, מנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה בחברת הביטוח, יחליף את מלי שאול שפרשה לאחר 6 שנים • היקף הפרמיה שגובה מבטח סימון עומד על 7 מיליארד שקל בשנה

ליאור רביב, המנכ''ל הנכנס של מבטח סימון / צילום: גיל חרמוני
ליאור רביב, המנכ''ל הנכנס של מבטח סימון / צילום: גיל חרמוני

ליאור רביב, משנה למנכ"ל חברת הביטוח מגדל ומנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה של החברה, ימנונה למנכ"ל סוכנות הביטוח מבטח סימון. חברת הביטוח הודיעה הבוקר (א') על המינוי, במסגרתו רביב יחליף בתפקיד את מלי שאול, ששימשה כמנכ"לית בשש השנים האחרונות, והודיעה על רצונה לסיים את תפקידה. המינוי ייכנס לתוקפו במהלך חודש יוני, לאחר סיום כהונתו במגדל ביטוח.

מבטח סימון היא בין מנהלי ההסדר הגדולים בישראל עם היקף פרמיה נגבית של למעלה מ-7 מיליארד שקל בשנה. הסוכנות, שנמצאת בבעלות של מגדל, מעסיקה כ-650 עובדים, והיא מנהלת את ההסדרים הפנסיוניים של עובדים בלמעלה מ-6,000 חברות במשק ומנהלת את החיסכון הפנסיוני של מאות אלפי מבוטחים.

רביב, מהמנהלים הוותיקים בקבוצת מגדל , בעל תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול מאוניברסיטת תל אביב, ובעל תואר מוסמך במנהל עסקים בהצטיינות מאוניברסיטת בר אילן. רביב הצטרף לקבוצת מגדל לפני כ-18 שנים וכיהן במגוון רחב של תפקידים, בהם סמנכ"ל התפעול והשירות של החברה וממונה השירות. בחמש השנים האחרונות שימש כמנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה, כך שהיה אחראי בין היתר על פעילות החברה באמצעות סוכני הביטוח.

במכתב שנשלח לעובדי החברה ולסוכניה כתב רביב: "לאחרונה פנה אלי מנכ"ל מגדל ביטוח, שגיא יוגב, והציע לי לעבור לתפקיד אחר בקבוצה ולהתמנות למנכ"ל מבטח סימון. אני משוכנע שאתם, סוכני החברה, עובדי ומנהלי חטיבת הלקוחות, תמשיכו להגדיל את פעילותנו המשותפת".