רן גוראון יחליף את דודו מזרחי כמנכ"ל בזק

גוראון מכהן בשנים האחרונות כמנכ"ל החברות-הבנות בקבוצת בזק - yes, פלאפון ובזק בינלאומי • מועמדותו נחשפה בגלובס, והוא היה המועמד המועדף על גיל שרון, יו"ר בזק • ההערכה היא שהמינוי של גוראון יגרור אחריו שינויים בהנהלת החברה, וקרוב לוודאי שחלק מהסמנכ"לים יעזבו

רן גוראון / צילום: רמי זרנגר
רן גוראון / צילום: רמי זרנגר

רן גוראון מונה לתפקיד מנכ"ל בזק , והוא יחליף את דודו מזרחי שפורש מתפקידו לאחר 4 שנים. מועמדותו של גוראון נחשפה בגלובס, והוא היה המועמד המועדף על גיל שרון, יו"ר דירקטוריון בזק, מהרגע הראשון.

גוראון מכהן בשנים האחרונות כמנכ"ל החברות-הבנות בקבוצת בזק - yes, פלאפון ובזק בינלאומי. 

המינוי של גוראון לתפקיד היה צפוי, וזאת על רקע ההיכרות האדוקה שיש בינו לבין גיל שרון והעובדה שגוראון מגיע עם ניסיון רב-שנים בבזק. המינוי של גוראון מייצר הכי פחות זעזועים, מהבחינה הזו שהכניסה שלו לתפקיד צפויה להיות יחסית חלקה.

יחד עם זאת, ההערכה היא שהמינוי של גוראון יגרור אחריו שינויים בהנהלת בזק, וקרוב לוודאי שחלק מהסמנכ"לים יעזבו. 

מינוי נוסף שממתין לאישור הוא של דגנית קרמר, המשנה של גוראון בקבוצת החברות פלאפון, בזק בינלאומי ו-yes, שאמורה להחליף את גוראון כמנכ"לית החברות-הבנות. המינוי שלה עדיין נדון וטרם אושר.

בעקבות המינוי מסר יו"ר בזק, גיל שרון: "רן מנהל בהצלחה את פעילות החברות-הבנות בקבוצת בזק כבר כ-6 שנים, ועתה הוא חוזר לבזק קווי כדי להוביל את החברה לאתגרים המשמעותיים העומדים לפניה בשנים הקרובות".

גוראון מסר בעקבות המינוי: "אחרי שש שנים מאתגרות ומוצלחות בחברות-הבנות, אני חוזר לבזק בשמחה רבה ובהתרגשות לקראת האתגרים העומדים לפנינו".