מה גרם להראל ויזל לטוס לניו יורק ואת מי הוא פגש

הראל ויזל טס לחתונה של אריאלה בוקר וג’פרי שוטנשטיין, בנו הצעיר של המיליארדר היהודי ג'יי שוטנשטיין, יו"ר ומנכ"ל אמריקן איגל, ופגש בחגיגה את כוכב ה-NBA לברון ג'יימס • וגם: אגודת ידידי בית החולים שמיר אספה במהלך השנה האחרונה 42 מיליון שקל • אירועים ומינויים

הראל ויזל ולברון ג'יימס / צילום: תמונה פרטית
הראל ויזל ולברון ג'יימס / צילום: תמונה פרטית

בשבוע שעבר עלה מנכ"ל ובעלי פוקס, הראל ויזל, על מטוס לעיר ניו יורק. היעד: החתונה של אריאלה בוקר וג’פרי שוטנשטיין, בנו הצעיר של המיליארדר היהודי ג’יי שוטנשטיין, יו"ר ומנכ"ל אמריקן איגל - שאותה מייבאת פוקס לארץ בבלעדיות מאז פברואר 2012.

בחתונה פגש ויזל את כוכב הלייקרס וה-NBA לברון ג’יימס - שסיפר כי הוא מכיר את משפחת שוטנשטיין עוד מאז ילדותו בקליבלנד (ממנה מגיעה המשפחה). ג'יימס גם נוהג ללבוש פריטים של מותג האופנה TACKMA שייסד שוטנשיין הבן ב-2011.

ויזל ושוטנשטיין נמצאים בשותפות ובחברות ארוכת שנים. נזכיר כי לפני כשנה שוטנשטיין רכש מניות של חברת הספורט והאופנה ריטיילורס (מקבוצת פוקס) עם הנפקתה, בשווי שהוערך אז ב-30-40 מיליון שקל. אמריקן איגל נסחרת בבורסה בניו יורק לפי שווי של 2.2 מיליארד דולר, והכנסותיה בשנת 2021 הסתכמו בכ-3.8 מיליארד דולר.

אזור התעשייה

פרויקט הענק של בית החולים שמיר

42 מיליון שקל - זה היקף התרומות שאספה אגודת ידידי בית החולים שמיר במהלך השנה האחרונה, פי 3 לעומת שנים קודמות. לרגל ההישג התקיים אירוע בביתם של מיכל ואוהד לבקוביץ (שותף בקרן אקסקליבר), חברי אגודת הידידים.

בית החולים, שהיה מוכר עד 2017 בשם אסף הרופא, ניצב בפני פרויקט הקמת מחלקה לרופאה דחופה חדשה (מיון) ומגדל חדרי ניתוח ואשפוז בהשקעה של כ-300 מיליון דולר. במסגרת המהלך תצמח פעילות בית החולים מ-300 מיטות ו-1,500 עובדים ל-900 מיטות ו-4,000 עובדים, כאשר המטרה היא להתברג בין בתי החולים הגדולים בישראל (כיום הוא נמצא בדרג בינוני פלוס).

מימין לשמאל:  סיגל אדר, אסנת לבציון קורח, אוהד לבקוביץ, יאיר שמיר / צילום: ניב קנטור
 מימין לשמאל: סיגל אדר, אסנת לבציון קורח, אוהד לבקוביץ, יאיר שמיר / צילום: ניב קנטור

את האירוע הובילו יו"ר האגודה יאיר שמיר, מנהלת בית החולים ד"ר אסנת לבציון קורח, מנכ"לית אגודת הידידים סיגל אדר, וד"ר דניאל טרוצקי מנהל המחלקה לרפואה דחופה, שהציג את הפרויקט. עוד השתתפו אסי ודפנה שמלצר מקבוצת שלמה, מאיר ותמר הדר מקבוצת רקנאטי, גד ואתי פרופר, יובל טל מייסד פיוניר, רו"ח יהודה אורבך ואחרים.

גלי וינרב

חדשות טובות

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, תעניק 5 מיליון שקלים ליוזמות סביבתיות: במשך חמש שנים תחלק מיליון שקל ליוזמות פורצות דרך בתחום ההגנה על הסביבה. הבחירה תבוצע על ידי ועדה ייעודית ועצמאית, שתורכב מאנשי אקדמיה, ממשל ופעילי סביבה.