"שונה ב-180 מעלות מההווי היומיומי במשרד": מה כולם מחפשים בחוות הסוסים

מהנתונים של מיטקינז, שפיתחה פלטפורמה דיגיטלית לניהול לוקיישנים למפגשי צוותים, עולה כי המקום הפופולרי ביותר בהזמנת אופסייטים של חברות וארגונים הוא חוות סוסים  המאפשרות לערוך רכיבה משותפת בנוסף למפגש עצמו • אירועים ומינויים

חוות סוסים / צילום: עינת לברון
חוות סוסים / צילום: עינת לברון

מפגשי צוותים מחוץ למשרד הם חלק בלתי נפרד מהניהול הארגוני העכשווי, מתוך הבנה כי הם מאפשרים גיבוש חברתי, סיעורי מוחות וקידום חדשנות. נתונים חדשים של MEETINKZ מבית BUYME, המתמחה בנושא, מצביעים על גידול של פי 4 בהזמנת אופסייטים של חברות וארגונים לעומת 2021.

עוד עולה מהנתונים של מיטקינז, שפיתחה פלטפורמה דיגיטלית לניהול לוקיישנים למפגשי צוותים, כי המקום הפופולרי ביותר הוא חוות סוסים (22%), המאפשרות לערוך רכיבה משותפת בנוסף למפגש עצמו.

במקום השני (20%) נמצאות הווילות הפרטיות, שכוללות בדרך כלל חממת צמחים או בריכה צמודה. במקום השלישי (18%) נמצאים מלונות הבוטיק, במקום הרביעי (15%) מסעדות יוקרה ובמקום החמישי לופטים ייחודיים (13%), כאשר גם גם יקבים וגלריות אמנות זוכים לביקוש. הנתונים הוצגו בכנס שערכה החברה לכ-50 מנהלי ומנהלות אושר ארגוני מחברות כמו שטראוס, AM:PM, רב בריח ועוד.

"חברות רבות אוהבות לצאת לאופסייטים ולקיים מפגשים במקומות שהמהות שלהם שונה ב-180 מעלות מההווי היומיומי במשרד", אומרת דורין שרון, מנכ"לית MEETINKZ. "פעילות כזו מייצרת חשיבה יצירתית של העובדים, לצד חיבור רגשי עמוק יותר למקום העבודה".

מצנח הזהב

דקלה פלג מונתה ליועצת המשפטית הראשית של בנק HSBC ישראל.

דניאל רבנר, 46, מונה לסמנכ"ל השיווק של מיראטו, המציעה פלטפורמה לניהול סיכונים.

מירב ינאי מונתה לסמנכ"לית משאבי האנוש של חברת הביטוח AIG ישראל. בנוסף היא תהיה אחראית על גיוס טאלנטים בכל אזור EMEA.

מירב צבירן-שלמה מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש בחברת הסייבר ARMO.

לין מרזוק מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש בקבוצת קו מנחה, העוסקת במתן פתרונות טכנולוגיים ושירותים לשוק העסקי.

אורלי אברהם מונתה כסמנכ"לית פיתוח עסקי בשרן רפואה עד הבית.

עו"ד עדי ספיר מוטולה הצטרפה ל-BLEnergy כדירקטורית לפיתוח עסקי. 

עדי ספיר מוטולה / צילום: רז רוגובסקי
 עדי ספיר מוטולה / צילום: רז רוגובסקי

קודם לכן כיהנה כסמנכ"לית פיתוח עסקי וראש מנהלת עסקים ויזמות בחברה לפיתוח רחובות.

תמרה לסינג, 41, מונתה לסמנכ"לית השיווק של מכללת אורנים.

חדשות טובות

מערך תרומות למטופלי המיון של סורוקה. עמותת שניר והשירות לעבודה סוציאלית בביה"ח סורוקה מקימים מערך תרומות עבור מטופלים במחלקה לרפואה דחופה, לסיוע ראשוני לנזקקים לרכישת תרופות, מימון מוניות, מזון, חיתולים, לינה באזור ביה"ח עבור קרוב משפחה ועוד. הפעילות תתבצע באמצעות אפליקציה ייעודית, והמהלך עתיד להתרחב גם לבתי חולים נוספים.

שניר נוסדה על ידי איש העסקים ניר שמול, והמהלך יתבצע בסיוע העובדים הסוציאליים במלר"ד, שיאתרו מטופלים נזקקים באמצעות מערכת מחשוב ייעודית (crm), ויכניסו אותם לקטגוריית "חדר מיון של שניר". במסגרת זו תוגש בקשה על גבי טופס דיגיטלי עבור המטופל שנזקק לעזרה. הבקשה תעבור הליך אישור מהיר באמצעות נציגי עמותת שניר. עם אישור הבקשה, בתהליך שיימשך כחצי שעה בלבד, יועבר תשלום באופן מיידי לספק כנגד קבלת חשבונית/קבלה, בהתאם לשירותים להם נזקק המטופל.

מקרבים את הדור הבא לחלל. חברת חלל תקשורת סבסדה קורס "משימת חלל" לכ-120 תלמידי בית הספר "קורצ'אק" בקריית מוצקין, בעלות של כ-70 אלף שקל.

קפסולה מוצקין
 קפסולה מוצקין

במסגרת הקורס, שהועבר על ידי האקדמיה הצעירה (youngacademy.co.il), נחשפו התלמידים לתכנים המשלבים ידע מעולמות החלל, איכות הסביבה, אטמוספירה, גאוגרפיה, פוליטיקה ועוד, ובשיאו הפריחו יחד לחלל בלון חיזוי אוויר.

"אנו מקווים כי בפרויקטים מסוג זה אנו מסייעים להטמיע את חשיבות תחום החלל בישראל, ולהנביט זרעים לדור הבא של מדעני המדינה בתחום החלל", סיכם דן זיצ'ק מנכ"ל חלל תקשורת, הפועלת בתחום הלוויינים ונסחרת בבורסה בתל אביב.