מיזוג חדש: משרד עורכי הדין פירון מצרף את משרד אבי מורה המתמחה בקניין רוחני

משרד עורכי הדין מ. פירון, ממזג לשורותיו את משרד עוה"ד אבי מורה • משרד מורה הוא משרד בוטיק העוסק במשפט מסחרי וקניין רוחני עם דגש על הסדרת זכויות יוצרים • במסגרת המיזוג, יצטרפו עוה"ד אבי מורה ויוסי אפל כשותפים יחד עם 3 עורכי דין

מימין: דוד עבדי, אבי מורה, צבי פירון, יוסי אפל / צילום: עינת כהן
מימין: דוד עבדי, אבי מורה, צבי פירון, יוסי אפל / צילום: עינת כהן

משרד עורכי הדין מ. פירון, ממזג לשורותיו את משרד עוה"ד אבי מורה שהוקם ב-2012 ומתמחה במשפט מסחרי וקניין רוחני. במסגרת המיזוג, עו"ד אבי מורה יצטרף לפירון כשותף למחלקה המסחרית ועו"ד יוסי אפל, ממשרדו של מורה, יצטרף כשותף למחלקת הליטיגציה. לשני השותפים יצטרפו שלושה עורכי דין נוספים: אביב שוידל, סופי מילר ויורם כהן. את תחום הקניין הרוחני בפירון ימשיך להוביל עו"ד ערן פרזנטי.

משרד מורה הוא משרד בוטיק בתחומי המשפט המסחרי, מסחרי בינ"ל, ליטיגציה וקניין רוחני, עם דגש מיוחד על הסדרת זכויות היוצרים. עו"ד מורה הוא חצי פיני חצי ישראלי ובין הנוטריונים ועורכי הדין הבודדים בישראל אשר מספקים שירותי נוטריון בשפה הפינית - אותה הוא דובר. במסגרת פעילותו, מספק מורה שירותים ללקוחות מפינלנד הפעילים בישראל וכן לאנשי עסקים בישראל הפועלים בפינלנד. עו"ד יוסי אפל הוא בעל ניסיון רב שנים בליווי משפטי בתחום האזרחי-מסחרי, בפרט בכל הקשור לליטיגציה, מקרקעין, IP, דיני עבודה ואגודות שיתופיות.

משרד מ. פירון ושות' נוסד בשנת 1950 ומונה כיום יותר כ-250 עורכי דין וכ-40 מתמחים. המשרד פועל בארץ ובחו"ל - ברומניה, יוון, בולגריה, סרביה, צרפת, מרוקו ומערב אפריקה. המיזוג יחזק את תחום הקניין הרוחני במשרד פירון.

ראש המשרד, עו"ד צבי פירון מסר היום: "במשק מוטה טכנולוגיה ותעשיות עתירות ידע, אנו רואים ביקוש הולך וגובר לשירותים משפטיים בתחום הקניין הרוחני אשר בשנים האחרונות תופס נפח עבודה ניכר, לא רק בענף הליטיגציה אלא גם בכלל תחומי המשפט המסחרי, ההייטק, המיזוגים והרכישות - תחומים שבהם הצוות המצטרף מחזיק ידע, ניסיון ומומחיות רבה. אנו מקדמים בברכה את אבי, יוסי וצוותם למשרדנו ומשוכנעים כי יביאו ערך רב למשרד וללקוחותיו".

עו"ד אבי מורה מסר: "אני בטוח כי שילוב הכוחות ביננו לבין משרד פירון יהווה תשתית פורייה להישגים משפטיים רבים בעתיד. מדובר בהתפתחות חדשה ומרגשת, המותאמת לאני מאמין שלי: לך לבד תגיע מהר, לך ביחד תגיע רחוק".