רשת הטיולים טרק מרקט מתרחבת בהשקעה של 16 מיליון שקל

עד סוף השנה תכלול רשת הטיולים, שהוקמה ב-2020, 10 סניפים, מתוכם שמונה הוקמו ויוקמו השנה בהשקעה של 16 מיליון שקל • טרק מרקט מוכרת מותגים בינלאומיים של תיקים, אוהלים, ציוד לקמפינג וביגוד לנשים ולגברים

שבתאי קמחי, מייסד טרק מרקט, בסניף כפר סבא החדש / צילום: פז פטל
שבתאי קמחי, מייסד טרק מרקט, בסניף כפר סבא החדש / צילום: פז פטל

טרק מרקט, רשת לציוד מחנאות, טיולים וצבא, מתרחבת: עד סוף השנה תכלול 10 סניפים, מתוכם שמונה הוקמו ויוקמו השנה בהשקעה של 16 מיליון שקל.

הרשת, שהוקמה ב-2020, מחזיקה כיום בסניפים במודיעין, בחוצות המפרץ ובפתח תקווה בשטח ממוצע של כ-200 מ"ר, ובימים אלה נפתח סניף שישי בכפר סבא. ברשת נמכרים מותגים בינלאומיים של תיקים, אוהלים, ציוד לקמפינג וביגוד לנשים ולגברים.

לדברי מייסד טרק מרקט, שבתאי קמחי, הרשת מייבאת את מרבית המוצרים ביבוא ישיר ממפעלים, וחוסכת את פערי התיווך. בכך, הוא מסביר, מתאפשר לו להציע רמות מחיר הדומות לאלה הקיימות באתרי הקניות הגדולים בחו"ל.

לקמחי יש ותק של 25 שנה בתחום. "הייתי זכיין של חמישה סניפים ברשת גדולה", הוא מספר. "כשהחלטתי לצאת לדרך חדשה, הבנתי שבעולם התחרותי של היום חייבים להיות מקוריים ומקצוענים, ולהציע מחירים טובים. אין בישראל מקום ל'עוד רשת', אלא רק לכזו שתחזיר את הלקוחות מרכישה בחו"ל ובאתרים, לחנות שליד הבית".

המתחרות הגדולות של טרק מרקט הן רשתות למטייל, ריקושט וחגור המקומיות ודקטלפון האירופית, ולצדן פועלות חנויות פיזיות ואונליין רבות. על-מנת להתמודד עם התחרות מציעה הרשת מוצרים בשלוש רמות מחיר: מותגי הבית, כמו אייסברידג' ואסנה, המיוצרים במיוחד עבור הרשת במפעלים ברחבי העולם ומוצעים במחיר זול יחסית; ברמת המחירים הבינונית נמצאים מותגים כמו נייצ'ר הייק, F3 ואג'יסמקס; וברמת המחירים הגבוהה נמצאים מותגי-על למטיילים, שעד כה לא הצליחו לחדור לשוק הישראלי בשל \מחירם.

"הודות ליבוא הישיר מהיבואן לצרכן, הצלחנו להנגיש אותם לקהל הישראלי הרחב", אומר קמחי.