ארמון בקינגהאם מעדכן: חשש ממשי לבריאותה של המלכה אליזבת

ארמון בקינגהאם יצא בהצהרה רשמית ומסר כי המלכה נמצאת תחת השגחה רפואית, בהמלצת רופאיה • לפני מספר ימים ביטלה המלכה פגישות מתוכננות עם שרי הממשלה ואף זימנה את ראש הממשלה הנכנסת להגיע למקום מושבה בסקוטלנד עבור המינוי, בפעם הראשונה מחוץ ללונדון

המלכה אליזבת. דאגה ממשית בבריטניה לשלומה / צילום: Shutterstock
המלכה אליזבת. דאגה ממשית בבריטניה לשלומה / צילום: Shutterstock

מצבה הבריאותי של מלכת אנגליה אליזבת השנייה, בת 96, מעורר דאגה רבה בבריטניה וברחבי העולם, בעקבות הצהרה רשמית של ארמון בקינגהאם על חשש לשלומה.

על פי הדיווחים, בשעה זו הנסיך צ'ארלס ואשתו קמילה הגיעו כעת לטירת בלמורל בסקוטלנד, שם שוהה המלכה תחת השגחה. שלושת ילדיה הנוספים של המלכה, הנסיכה אן, הנסיך אנדרו והנסיך אדוארד, כמו גם נכדה הנסיך וויליאם, הגיעו גם הם. הנסיך הארי ואשתו מייגן, הדוכס והדוכסית מסאסקס, נמצאים בדרכם.

"לאחר הערכה נוספת הבוקר, רופאי המלכה מודאגים לבריאותה של הוד מלכותה והמליצו לה להישאר תחת פיקוח רפואי", מסר היום (חמישי) ארמון בקינגהאם בהצהרה רשמית. 

המלכה סובלת מהידרדרות במצבה הבריאותי בחודשים האחרונים, כאשר הרופאים מדברים על "בעיות ניידות" מתמשכות. לאחרונה נאלצה הוד מלכותה לבטל פגישה וירטואלית מתוכננת עם שרים בכירים, זאת לאחר שרופאיה המליצו לה לנוח. בנוסף, ראש ממשלת בריטניה הנכנסת, ליז טראס, שמונתה באופן רשמי על ידי המלכה ביום שלישי, הוזמנה בשל כך לבוא אל מקום מושבה של המלכה בסקוטלנד.