סופר פארם | בלעדי

אקמול, בושם ואייפון: סופר-פארם נכנסת לשוק מכשירי הסלולר

הרשת תחל לשווק באתר האונליין שלה מוצרי סלולר כגון סמארטפונים, טאבלטים ושעונים חכמים של המותגים המובילים; פתחה הרשמה באתר סופר-פארם אונליין להזמנת אייפון 14 • במקביל עושה סופר-פארם צעד ראשון בכניסה לתחום השיער המקצועי ומשיקה סלון יופי בקניון M הדרך

סניף של סופר-פארם / צילום: בר - אל
סניף של סופר-פארם / צילום: בר - אל

סופר-פארם נכנסת לשוק מכשירי הסלולר: הרשת, שבשנה האחרונה מבססת את עצמה כמרקט פלייס שמשווק לצרכן מגוון מוצרים כמו בשמים, צעצועים, בריכות ותכשירי שיער, תחל לשווק באתר האונליין שלה מוצרי סלולר כגון סמארטפונים, טאבלטים, שעונים חכמים ועוד של המותגים המובילים: אפל, גוגל, סמסונג, Oculus, סוני ושיאומי.

כחלק מכניסתה של סופר-פארם לתחום הסלולר, היא מרחיבה את מגוון המוצרים והאביזרים בקטגוריית האלקטרוניקה שניתן יהיה למצוא בסופר-פארם אונליין.

במקביל לכניסת הקטגוריה לסופר-פארם אונליין, בשבועות הקרובים תיפתח באילת עמדת מכירת מכשירי סלולר בחנות סופר-פארם אופטיק שתמכור מכשירי סלולר ללא מע"מ. בין המוצרים המובילים ניתן יהיה למצוא: מכשירי סלולר של המותגים אייפון, סמסונג, שיאומי וגגל; טאבלטים של המותגים אפל וסמסונג; שעונים חכמים של המותג אפל; וקונסולת משחק של המותגים סוני פלייסטיישן ונינטנדו.  

בהמשך ישיר לכניסתה של סופר-פארם לתחום, נפתחה לראשונה הרשמה באתר סופר-פארם אונליין להזמנת אייפון 14, שהושק בתחילת חודש ספטמבר. אייפון 14 GB -128 יוצע במחיר של 3,549 שקל, ואייפון 14 GB -256 יוצע במחיר של 3,990 שקל.

את כל מוצרי הסלולר והאלקטרוניקה ניתן יהיה למצוא באתר סופר-פארם שמציע גם משלוחים עד הבית או איסוף מסניף נבחר. טווח מחירי כלל המוצרים ינוע בין 6,349-679 שקל, וכל המוצרים ייובאו באמצעות יבוא מקביל עם אחריות.

צעד ראשון בכניסה לתחום השיער המקצועי

במקביל עושה סופר-פארם צעד ראשון בכניסה לתחום השיער המקצועי. הרשת משיקה סלון יופי בקניון M הדרך, שייקרא "Hair Lab by Super-Pharm"  יתפרס על פני שטח של כ-80 מ"ר.

הכניסה לתחום השיער המקצועי תאפשר לסופר-פארם להציע ללקוחותיה מגוון חדש של מותגים בתחום, לצד הטמעת חדשנות טכנולוגית עם פתרונות חכמים שיאפשרו התאמה פרסונלית ללקוחות.

סלון היופי של סופר פארם / צילום: נמרוד גליקמן
 סלון היופי של סופר פארם / צילום: נמרוד גליקמן

"סופר-פארם נכנסת לראשונה לשוק השיער המקצועי, מה שיאפשר לה למנף את המומחיות שצברה בתחום השיער ואת ההיכרות שלה עם הלקוחה הישראלית לאורך יותר מ-40 שנות פעילות", אמר דני לוזון, המשנה למנכ"ל סופר-פארם. "אנו מאמינים שהכניסה לתחום באמצעות השקת Hair Lab תאפשר לנו קשר בלתי אמצעי עם הלקוחות שלנו, לצד שיתוף-פעולה עם שחקנים בתחום השיער המקצועי והתנסות מקרוב בחדשנות בתחום".

רשת סופר-פארם מונה כיום כ-280 סניפים המציעים מחלקות של בית מרקחת, ביוטי, טואלטיקה ואופטיקה. בנוסף היא מפעילה את רשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק, את פורמט האוכל הטרי דיילי'ס (DAILY'S) בשיטת GRAB & GO ואת פורמט סופר-פארם GALLERY המתמקד במותגי ביוטי.